Přehled povídek autora - Ten Toes

Harry’s Twist

Odkaz | Autor: Ten Toes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-05-16 | Počet kapitol: 2
Shrnutí: AU. Po fiasku na Oddělení záhad se Harry pořádně zamyslí. Vyslechnutý rozhovor obrátí jeho svět vzhůru nohama a on se rozhodne laskavost oplatit.
Klíčová slova: Ron proti Harrymu, Hermiona proti Harrymu, manipulativní Brumbál


The Irony of Truth

Odkaz | Autor: Ten Toes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátké drable, ve kterém Snape uvažuje nad tím, jak jeho pocity vůči Lily a Jamesovi ovlivňují jeho interakci s mladým HP
Klíčová slova:


Two Sides of the Same Coin

Odkaz | Autor: Ten Toes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, Dursleyovi | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-08-17 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Petunie & Harry se stanou týmem a Harry najde kouzelnický svět mnohem dřív, než kdokoliv předpokládal. Skrývá své zmijozelské já pod maskou naivního Nebelvíra. Také skrývá kouzelnické přátelství, které uzavřel roky před Bradavicemi. AU
Klíčová slova:


Wish Carefully

Odkaz | Autor: Ten Toes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: LM | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jednorázovka - vyprávěno Luciem Malfoyem. Co by se mohlo stát, kdyby Smrtijedi dostali to, po čem toužili…
Klíčová slova: po válce

SinamLlumi:
“Zajímavý předpoklad, který se ovšem ukázal jako naprostá blbost. Autorka zapomněla, že píše o kouzelnickém světě. Spousta „problémů“, které líčí, by tam nikdy nenastaly nebo by byly snadno řešitelné. Např. "pracující třída", která svým odchodem údajně způsobila ekonomické potíže, v kánonu vůbec neexistuje, magický svět bez ní funguje odjakživa. Proč by Voldemort podepisoval nevýhodnou smlouvu? Od kdy mívají čistokrevné rodiny jen jednoho syna? (sestry Blackovy, sestry Greengrassovy - nic?) Navíc degenerace by nastala mnohem později, jestli vůbec. Po tisíci letech, prakticky všichni kouzelníci jsou spříznění se zakladateli, ne jenom Potter. Obchody a dílny byly _prodány_. Zjevně je koupil někdo, kdo je hodlal dál provozovat, tak proč by se zavíraly? Domácí skřítci nemůžou odejít od svých pánů. Jak dlouho takový Malfoy asi žije, že může pronášet komentáře typu „over the generations“? A tak dále a tak dále. Jako bonus perly typu: „various countries bordering the Pacific Ocean.“ :))))) Prostě ne, tohle mě ani zdaleka nepřesvědčilo. S.L.”
D.J. Orlovský:
“Velice působivé.”
Pyriel:
“Výborný nápad (byť nevím, jestli by šel v praxi zrealizovat, ale tohle je přece ff, ne realita ;). HP uzavře magický kontrakt s Voldemortem - všichni nečistokrevní a světlí čarodějové mohou odejít volně z Británie, která zůstane Smrtijedům. A dokud tam vládnou, nikdo ze světlých se nevrátí, kromě každoroční návštěvy, kdy si vyzvednou nově narozené mudlovské kouzelníky a motáky. A copak se asi stane se společností, která se skládá z politických špiček a zlodějské spodiny? (Smrtijedi si tak nějak nevšimli, že odešla střední a pracující třída). Nemluvě o tom, že v jejich rodinách bylo zvykem mít většinou jedno dítě, a to pokud možno chlapce. Zajímavé je i to, že to je vyprávěné z pohledu Malfoye, který sice vidí chyby, které udělali, ale pořád i na stará kolena zůstává tím známým fanatikem”