Přehled povídek autora - StarTrekContinues

Star Trek Continues E01 "Pilgrim of Eternity"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Apollo returns to wreak havoc on Kirk and the Enterprise in the first episode of the new series. Michael Forest, original series actor who played Apollo, reprises his role. // Enterprise a její posádka se opět setkávají s Apollonem a ani tentokrát se to neobejde bez potíží. // K dispozici jsou titulky v angličtině vložené přímo autory seriálu (nejedná se tedy o YT vygenerované titulky podle zvukové stopy), takže je možné je nechat si přeložit a překlad je konzumovatelný.
Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál


Star Trek Continues E02 "Lolani"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: A survivor from a distressed Tellarite vessel pulls Captain Kirk and his crew into a moral quandary over her sovereignty. // Na Tellaritské lodi je nalezena orionská otrokyně a celá posádka je mrtvá. Orionka Lolani má být navrácena svému původnímu majiteli, což kapitána Kirka staví před morální problém; má, byť Orionec, právo někoho vlastnit? // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál


Star Trek Continues E03 "Fairest of Them All"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: mirror!Spock, mirror!Kirk, mirror!McCoy, mirror!Scott a další | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: In the Mirror Universe, Spock faces a choice that determines the future of the Terran Empire. // V čele každé revoluce stál jediný muž s vizí. // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
Klíčová slova: mirror univers, Star Trek, fanfilm, fanseriál