Přehled povídek autora - SisterDear

Becoming Brothers

Odkaz | Autor: SisterDear | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, Tom R. Jr. | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2007-05-06 | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Přežili léto, aniž by se navzájem pozabíjeli, ale aby se stali bratry, vyžaduje to víc než jen tohle. AU, cestování časem, Harry adoptuje Toma Raddlea. ABANDONED.
Klíčová slova: cestování v čase, jiný Tom Raddle Jr.


Tom Marvolo Riddle Potter

Odkaz | Autor: SisterDear | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, Tom R. Jr. | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Když je Voldemort poražen, tak fragment duše, který zůstal na Harryho přilepený, protáhne Chlapce-který-přežil časem, jak hledá jinou, úplnou verzi sebe sama. Cestování v čase, příběh o tom, jak Harry adoptuje Toma Raddlea.
Klíčová slova: cestování v čase, jiný Tom Raddle Jr.

Ostravanka:
“q”
Pyriel:
“Jak píše sama autorka, povídek o tom, jak Voldemort adoptuje Harryho, je spusta. Ale co takhle naopak? Harrymu je 18, takže nemá žádné zkusenosti s výchovou dětí, natož tak problémového dítěte, jakým je dvanáctiletý Tom. Ale snaží se, protože ho chce naučit mít rád. Protože jediná alternativa je - zabít ho. A to nechce, ne teď, ne tady. Myslím, že se autorce moc hezky podařilo vystihnout Toma, který se snaží pochopit, proč se ho Harry ujal, protože pro něj nic jako z dobré vůle, dobroty duše, touhy udělat dobrý skutek apod. neexistuje, za vším hledá skrytý motiv. Má pokračování Becoming Brothers.”