Přehled povídek autora - Senjy

Chasing the Sun and Moon

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin, Draco Malfoy, Fenrir | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Written for the 2007 Lupin/Snape Fantasy Fest. thesnapelyone´s prompt was: ´S has to deal with Werewolves, either one time or often, around the Full Moon. He is bitten either by Fenrir or R in their wolf form, and becomes a Werewolf, too. For whatever reason, S moves in with Fenrir´s Werewolf pack. R helps S, who is in denial, 18+, no fluff´. Was started before DH, so no spoilers for that book.
Klíčová slova: sex, zmrzačený Snape, vlkodlaci, napětí


Pro nás

Odkaz | Autor: Senjy | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Zpracování námětu od lapillus v rámci Snupin Fantasy Fest následujícího znění: zatrpklý Remus po válce koupí Severuse jako otroka (kvůli sexu/lektvarům/uklízení/pomstě/atd. - záleží na autorce) Jestli bude Severus k sexu svolný a jak se jejich vztah vyvine a jestli šťastně skončí, je zcela v režii autorky.
Klíčová slova: znásilnění, otroctví, romantika, psychologické, překlad


This is For Us

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Written for the Lupin Snape Fantasy Fest for Lapillus. The prompt being ´post-war, embittered!R buys canon!S as a slave (for sex/potions/housekeeping/revenge/etc - author´s choice)´
Klíčová slova: otroctví, znásilnění

SinamLlumi:
“Nenadchlo mě to napoprvé a teď už vůbec ne. Co lidi na téhle povídce vidí je mi záhadou. Zvlášť když díky "osobitému" vypravěčskému stylu i ty nejemotivnější momenty (vytržení jádra z hůlky apod.) vyzní jako „hm no jo, no“. Důkaz, že i když povídka obsahuje spoustu mých oblíbených motivů (legální otroctví, hodní jsou zlí...), dá se napsat tak nudně, že ji málem ani nedočtu. Myslím, že ani autorka se při psaní moc nebavila, jinak by výsledek musel vypadat jinak. Možná kdyby Snape zůstal aspoň trochu IC (Stockholm, my arse!) a využil své inteligence a Lupinovy lability a začal ho nějak zneužívat, ještě by se to dalo zkousnout, ale s tímhle závěrem? 2, 5 (Za Percyho.) S.L.”
bedrníka:
“Severus je ze začátku dosti nad věcí, ale smích ho brzy přejde. A přejde ho i spousta dalších věcí, až to vlastně ani není on. Mrazivá povídka.”

Za sluncem a za měsícem

Odkaz | Autor: Senjy | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zpracování námětu od thesnapelyone následujícího znění: Severus je nucen jednat s vlkodlaky, jednou či víckrát, v čase kolem úplňku. Buď Fenrir nebo Remus ve vlčí podobě ho kousnou a stane se z něj taky vlkodlak. Z nějakého důvodu Severus začne žít ve Fenrirově smečce a Remus mu pomáhá, protože si Severus nechce přiznat, čím se stal. Prosím spoustu sexu a žádný slaďák.
Klíčová slova: sex, zmrzačený Snape, napětí, vlkodlaci