Přehled povídek autora - Scorpia

Vynucená přiznání

Odkaz | Autor: Scorpia | Překladatel: Gerylla01 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Půlnoční dobrodružství nevyšlo podle plánu, Harry skončil zraněný a zamčený ve Snapeově skladu přísad a co je nejhorší, namočený ve veritaséru. A přesně v tomto stavu ho Snape našel.
Klíčová slova:

Cora:
“Taková malá, nepříliš vypointovaná epizodka jednoho všedního večera v Bradavicích. A vlastně se mi líbila moc.”
Basiliscus:
“To se mi líbilo.. :)))”
Akkarra:
“Slohově docela dobré, ale nějak mi uniká účel, proč to bylo napsáno a co tím chtěl autor říct...”
belldandy:
“Myslím, že jsem měla nulová očekávání (vzhledem k hodnocení ostatních) a snad proto se mi to líbilo. :) Sice se z té zápletky dalo možná vytěžit i víc, ale takhle je to mile zábavné a při tom to nikde moc neskřípe. Nezdá se to přitažené za vlasy a já zrovna měla na něco takového chuť. Zkrátka sice nejde o nic světoborného, ale klidně bych si to přečetla ještě jednou. Řekněme 3, 7. Docela by se mi to zamlouvalo jako začátek nějaké snarry fikce. Už jsem četla mnohem horší rozjezdy. :)”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“:)”
GwenLoguir:
“Severus sa konečne dozvie pár vecí, ktoré ho zaujímali - zaslúžené. Ale tiež nič z čoho by som nadskakovala nadšením. Gerylla prekladala aj lepšie veci.”