Přehled povídek autora - SarkaS

Co se plíží v tmách

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrací z Afganistanu. Ale je jiným člověkem, než před válkou. Má tajemství. Tajemství, které se nikdo nesmí dozvědět. Hlavně ne jeho nový spolubydlící do kterého se hned na první pohled zamiloval.
Klíčová slova: johnlock


Hrdinný smrtijed

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, ostatní kanonické postavy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Deset let po porážce Voldemorta se vracíme do Bradavic za jedním z profesorů nové generace. Draco Malfoy se svými zkušenostmi z obou stran barikády ví určitě dost o tom, jak se bránit proti černé magii, a tak není divu, že jako jedinečně kvalifikovaný už několik let učí mladé studenty to, co sám tak ovládá. Život v ústraní se mu zamlouvá a nejspíš by se mu i zamlouval dál, kdyby nenastoupila do Bradavic jeho nová kolegyně a nepřinesla s sebou vzpomínky... Upozornění autorky: Povídka ve všem neodpovídá sedmému dílu a zcela ignoruje část po 19 letech. Postavy mohou být OOC, protože povídku píšu tak, jak si já představuji, že by se mohly postavy vyvíjet Pokračování s názvem Nová generace probíhá a plánovanou trilogii by měl uzavřít Vílák.
Klíčová slova: Dramione, AU


Nová generace

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Adoráta Longbottomová, Lily, Hugo a další děti známých postav | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 95
Shrnutí: Do školy nastupuje nová generace dětí všech našich starých známých. Hlavní hrdinkou je (většinou, byť ne výhradně) Adoráta Longbottomová, která je tak trochu zvláštní...
Klíčová slova: Bradavice, puberťáci, učitelé, kouzelná fauna, Zakázanný les

klara23:
“...”
HufflepuffMaky:
“Ještě lepší než první díl. Hold každý bude mít určitě jiný názor, avšak mě tato povídka přišla prostě úžasná a ráda si ji přečtu znovu. Jen je veliká škoda, že je nedokončená. Inu, počkám si. Autorka ji určitě někdy dokončí.”
KalamityJane:
“Je to dlouhá povídka, zatím nedokončená, zahrnuje několik let v Bradavicích, několik dějových linií. Líbí se mi vývoj postav, spousta geniálních motivů a nápadů (Měňavý grimoár), oceňuju výměnný pobyt v Kruvalu... Vzhledem k rozsahu se najdou hluchá místa, ale ve výsledku mi to nevadí.”
Salome:
“Je to příjemně plynoucí povídka, na můj vkus až příliš pomalá. Určitě by se mi líbila, kdyby mi bylo mezi jedenácti a třinácti lety. Možná se časem bude něco dít, ale víc než 15 kapitol na to čekat nevydržím. Oceňuji hezký sloh, který však ruší ne úplně zřídkavé chyby, a - jak je zvykem autorky - matoucí členění do odstavců u přímé řeči, takže si některé dialogy musím přečíst třikrát, než pochopím, kdo co říká. Jméno hlavní hrdinky je, myslím, zvolené špatně - když už si vymýšlím neexistující jméno, tak fajn, ale mělo by být skutečně neexistující, ne opsané z Prachetta. Již tohle mě mělo varovat.”

Takhle by to nešlo, chlapci

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Můj příspěvek do Snarry Chalenge 2015. Severus a Harry si jdou po krku už od prvního ročníku, ale po sedmi letech všem kolem nich pomalu dochází trpělivost. Dokonce i Brumbálovi. Co se stane, když je ředitel přinutí se usmířit a trochu to přežene?
Klíčová slova: Snarry Chalenge 2015, Snarry