Přehled povídek autora - SaraPolanska

Den her aneb hry bez hranic

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zítra v osm ráno začíná každoroční Den her. Letos poprvé. Jediné co potřebujete je nehořlavé oblečení, pohodlné u krku, bez ostrých částí a ozdob. Těším se na velké nadšení z Vaší strany. Sportu a hrám zdar!!! Brumbál
Klíčová slova: parodie, humor


Dnes zaplatím

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: žádný | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: poslední setkání Severuse a Harryho neproběhlo zrovna nejlépe
Klíčová slova:

belldandy:
“Hodnocení: 3/4. Nějak mám pocit, že tento typ příspěvků ani nelze rozumně hodnotit. Dobrá, pokud jde o spisovatelské umění, v těch dvou větách ho nemohla Sara předvést. No, ale nakonec ona ho předvedla už při jiných příležitostech, proto vím, že opravdu nemusí za krátký text skrývat svou neschopnost napsat delší příběh. :) Motivace k tomu, proč tento text vnikl je v úvodu jasně vyjádřen. Jde o autorčin osobní pocit. Každopádně tu hodnotíme spíš nápad než provedení. Mám pocit, že kdyby Sara tenhle nápad rozepsala do delšího textu, byl by už něčím zcela jiným. Třebaže si vůbec nejsem jistá, že by se mi konec HP zdál v této verzi lepší a zejména smysluplnější, dokáži její motivaci pochopit a asi i sdílet, takže ... já říkám ... ANO. Proč ne? :) Nakonec Snape se svým způsobem pořád chová rozporuplně. :)”
Memorin:
“Zajímalo by mě, kolik vět přesně autorka napsala vlastního textu. Dvě či čtyři? :D Chcete mě rozesmát, za to bych rozhodně nedala ani 3. I u 2 jsem na pochybách, ačkoliv se ony dvě věty dopisu můžou zdát inteligentní, proč to tedy více nerozepsat? Třeba Harryho, cokoliv..”
Sargo:
“Kkdyz uz je to o tom, pridat mu na iq, proc tak nelogicke chovani? ;-)”
Mrmla:
“---”
Akkarra:
“Jo, proč ne...”
Chantal:
“Krátké, ale výstižné. Hraje k tomu úžasná písnička;-)”
elulinek:
“k novému roku depresivně zabijme severuse snapea. proč ne? mám husí kůži, potřetí. výbordelně. skvělé. temné. tajemné. Tmavě modrá. Působivé”
Aha_Lucia:
“kratučké a neviem.. zaujímavo smutné?”
ZJTrane:
“Depresívne a krásne.”
Chavelierka:
“Pořád nevím jaké z této povídky mít pocity”

Doplň si...

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Za vnuknutí nápadu děkuji wixie. Ano, ukažme si na ni. Nevinně mi posílala pár vět z povídky a ještě nevinněji za jedním slovem udělala závorku, která měla za následek skutečnou katastrofu, neb mně stačí sebemenší blbost, abych se toho chytla, že. Zkrátka: v závorce je vždy několik dalších nápadů, které může autor (či čtenář) využít při vymýšlení relativně jednoduchého příběhu. Jelikož je teď moderní psát sex, jsou témata volena hlavně do těchto dimenzí. :-D Pro zvýšení efektu si povídku přepište a nechte jen vámi navolené možnosti (tak jak to udělala wixie v komentáři...). Příjemnou zábavu! :-)
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Z deníčku Severuse Snapea: Oprášil jsem tvé mrtvé listy, neboť má mysl tuší další podpásovku. Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie


Odsouzenci

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter a ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Příběh se odehrává během závěrečné bitvy, kdy se Harry Potter postaví Voldemortovi, ale Harry je smrtelně zraněn. Hermiona se rozhodne umožnit svým přátelům rychlé přemístění a vrhne se před Smrtijedy, aby Rona a Harryho zachránila. Skončí však v Azkabanském vězení a brzy zjišťuje, že vedlejší cely se začínají rychle plnit lidmi, které by tam nikdy nečekala. Nebo minimálně by nečekala, že bude některým z nich vděčná za všechno. Povídka Odsouzenci má 10 kapitol a epilog, u kterého si nejsem jistá, zda nepřepíši nebo ho úplně nevynechám. Odsouzenci jsou s párem SS/HG. Každopádně povídka je hotová, již skoro celá obetovaná (díky wixie) a předpokládám týdenní frekvenci přidávání kapitol.
Klíčová slova: Snamione


Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sarah Wellerová, Severus Snape a celé Bradavice | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Byli seřazení do skupinek podle kolejí, oblečeni ve školních hábitech a čekali na Brumbála, který měl prozradit instrukce k nadcházející soutěži. Za nedlouho před ně předstoupil celý učitelský sbor tvářící se slavnostně, tedy až na jediného člověka a není těžké uhodnout, kdo by to mohl být. Zvykla si na ten jeho věčně nevraživý pohled, který skrýval mnohá tajemství, ale i odhaloval krutosti časů minulých, jakými byla bezpochyby i válka a roky po ní. V lese bylo mrazivě chladno. Vydechla a zrychlila krok, aby se zahřála a zároveň se trochu vzdálila od ostatních a měla tak více šancí najít nějaké erby. Za nedlouho osaměla. „Tyhle akce by se měly pořádat na konci školního roku, kdy je teplo a ne, když ráno začíná mrznout“.
Klíčová slova:


Sázka

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ginny Weasley, Severus Snape, Hermiona Granger | Rating: +18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Myslíte si, že Ginny a Severus nejdou dohromady? Pak vám Sara vytře zrak s gracií sobě vlastní. Aneb jak to dopadá, když se jedna umanutá holka rozhodne pro dobrodružství se svým profesorem ;)
Klíčová slova: sázka, sex


Smrt je zážitkem na celý život

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Povídka má celkem 12. kapitol + 6 mezikapitol. :-) Takže celkem 18 nových přidání. Hlavním párem je SS/HG a povídka je situovaná do doby hned po válce, kdy dobro klasicky zvítězilo, ale díky chybám zemřelo více lidí, než bylo nutné. Je to fanfiction a vůbec se nedržím některých věcí z knihy. Povídka by měla být laděna romanticky, ale je tam i trocha drama, jak se ostatně přesvědčíte hned z první kapitoly. A jak to dopadne? Nechte se překvapit :-)
Klíčová slova:


Souhvězdí

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Luna Lovegood | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Luna má nakonec hotových 26. kapitol a Epilog a je tedy dokončená. :-) Prvních pár kapitol je čistě rozjezdových a hlavní zápletka přijde, až se trochu seznámíte s povahami, postavami a začátkem příběhu, který se pak dost změní. :-)
Klíčová slova:


Svůdný profesor

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Paródia o jednom bláznivom dni v Rockforde - Bradaviciach škriatkom sa do jedla pravdepodobne vyliala celá fľaša elixíru lásky a všetci sa zamilovali do zamračeného profesora Snape-a. // Video: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229
Klíčová slova: humor, parodie


V dešti je bůh

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Luna Láskorádová, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: City a vzpomínky jsou to, co tvoří vaše já a vyplňují tak nekonečnou mozajku lidské společnosti. Snad s naší smrtí všechno to, co si nosíme v srdci nezmizí a nezůstane jen prázdnota, která by nutila naše nejbližší či jen známé k tvoření mlhy, skrz kterou nepronikne slunce. Přečtěte si a pochopíte
Klíčová slova: Smrt, válka, slzy, bůh


Velikonoce

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Brumbál a spol. | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál má rád tradice, a tak využívá prázdnin k rozptýlení svých profesorů.
Klíčová slova: parodie


Výlet

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Argus Filch | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi dopadne, když si profesoři vyrazí na výlet?
Klíčová slova: parodie, humor, výlet, profesoři