Přehled povídek autora - Sakuri

Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Překladatel: Alcea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


The Secret's In The Telling

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: DM/HP, SS/RL | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, pureblood and Slytherin prince, suffers the unthinkable when he is attacked and bitten by Remus Lupin. How is he supposed to live any kind of life afterwards, especially when Potter continues to stick his unwanted nose into things?
Klíčová slova: Draco-turned-werewolf, werewolf

Ostravanka:
“q”
Casiopea:
“Několik poznámek, které mi šly hlavou během čtení. (Omluvte prosím sníženou kvalitu inteligence. Je způsobena spánkovým deficitem). - Nejlepší popis proměny ve vlkodlaka, jaký jsem kdy četla. - Páni! Snape je Snape! - Chci být vlk (případně pes) a v noci běhat se smečkou po lese. - Zabije už někdo Rona, nebo to budu muset udělat sama?! - Oběma párům by možná slušely samostatné příběhy. - Opravdu se ta ženská mohla tak snadno dostat do hradu? - Zabije už někdo Harryho, nebo to budu muset udělat sama?! - Beru zpět! Koukej od něj dát ty pracky pryč! - Benny! Ty vrahu! Jsem už trochu stará na to, abych chodila spát v půl páté ráno!”
Mandragora:
“Docela neotřelá myšlenka, kdy se Draco stane vlkodlakem a co to všechno přinese. Poměrně smysluplný děj i když konec bych si představovala trochu jinak, ale co se dá dělat.”