Přehled povídek autora - Rorry

Carpe diem!

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Seamus/Harry | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Seamus je nevyčepatelný živel, se kterým sdílet jednu ložnici není vždycky lehké.
Klíčová slova: Seamus/Harry, humor


Nebeský život

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Místo a doba děje: Dimenze jemnohmotného světa, ve které existují naše myšlenkové energie, mezi dopsání šestého dílu HP a začátkem psaní dílu sedmého. Shrnutí: Co se stane, když se původní myšlenková energie J.K.Rowling tvořící její postavy smísí s OOC pisálků fanfiction?
Klíčová slova: humor , drarry

Tereza:
“...”
bwews:
“Chybu hledej v přijímači. (Oceňuji nápad, jinak mě to nezaujalo).”
Usmevava_Barush:
“.”
Memorin:
“.”
Anne:
“Četla jsem ji nejednou a vždy se znovu zasměji - přesněji hýkám smíchy.”
Crystal:
“Skvělé :)”
Akkarra:
“Svatý Petr jednoznačně vede... :) Ale to filozofické poučování na konci si mohla autorka odpustit.”
Victoria:
“Další povídka, kterou si i po třech letech vybavím, když vidím její název”
Cvrcinka:
“četla jsem ji už několikrát, pokaždé se k ní ráda vracím... :) velmi originální námět.. :)”
darken:
“Originální nápad do jinak šedých vod Potterovské fanfikce.”
Ivet:
“Vážně jsem se pobavila. Originální nápad, Draco chudáček vyděšenej a konec dokonalej. Co víc si přát?”
Samy:
“Je známo, že smích prodlužuje život, takže jestli máte podezření na brzkou smrt, tohle vám ji zaručeně pomůže odvrátit. Jedna z nejoriginálnějších povídek, co jsem četla.”
Pyriel:
“Naprosto boží! Velice originální nápad a zábavně napsané.”