Přehled povídek autora - Rorry

Carpe diem!

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Seamus/Harry | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Seamus je nevyčepatelný živel, se kterým sdílet jednu ložnici není vždycky lehké.
Klíčová slova: Seamus/Harry, humor

bwews:
“To se mi líbilo, nic násilného, přitom vtipné a Seamus je tu boží:). A že mě kratší povídky málokdy osloví, tak i tu 5 dám:).”
Lanevra:
“Bugr též brajgl - rámus/hluk, také všeobecný nepořádek, hádka něco hlasitého a zmatečního.”
Benny:
“Sargo to vystihla.Čekala jsem neskutečnou rádoby vtipnou volovinu a ono to zatraceně potěšilo a vyvolávalo neskrývaný úsměv.4+:)PS:Vysvětlí mi někdo co je to 'BUGR'?”
Mrmla:
“---”
René.K.:
“Nemám rád páry s Harrym, nemám rád Seamuse, nemám rád povídky, kde se kluk převléká za holku... ale tuhle povídku mám rád strašně moc :) Vtipné vtipy, uvěřitelný děj a všechno tak nějak vyvážené - nic není přehnané a naopak nic mi tu nechybí. Dávám 4* a ještě kousek k tomu.”
Fleur Tera:
“svieže, vtipné a skvelo napísané”
te.ss.sa:
“Klidně bych zvládla i pokračování. :D”
Velká_koule_chaosu:
“Naprosto ztřeštěné. :D Chci pokračování! :)”
Nerla:
“Očekávání nulová a jen Sargo hodnocení mě dohnalo ke čtení. Ovšem povídka je vynikající, Seamus je boží, Harry je docela podobný tomu klukovi z kánonu a vůbec to tak nějak neuráží. Líbilo.”
Mandelinka:
“Zřídka se vidí tak podchycené charaktery, věrohodné a přitom nečekané hlášky, barvitý prostor. Přestanu tvrdit, že nečtu slash. Vynikající!”
mariaa:
“...”
Sargo:
“Ocekavani nulova, o to prijemnejsi prekvapeni :-D”
Mandragora:
“xxxxx”
sandymathews:
“Seamus je naprosto skvělej xD”
Akkarra:
“Tak tohle bylo parádní. Seamus je tady naprosto skvělý. :)”
Crystal:
“Mám Seamuse čím dál víc ráda:D”
Anne:
“Seamus je obdařen mnoha talenty a využívá toho k pobavení spolužáků . obzvlášť se vyžívá v femmeslashi. Návštěva chlapeckých ložnic vážně není k zahození.”

Nebeský život

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Místo a doba děje: Dimenze jemnohmotného světa, ve které existují naše myšlenkové energie, mezi dopsání šestého dílu HP a začátkem psaní dílu sedmého. Shrnutí: Co se stane, když se původní myšlenková energie J.K.Rowling tvořící její postavy smísí s OOC pisálků fanfiction?
Klíčová slova: humor , drarry