Přehled povídek autora - Rea Silvia

Everytime (Snape/Rowling)

Odkaz | Autor: Rea Silvia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Severus Snape, J.K. Rowling | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Jo píše poslední knihu, píše poslední útržky Severova života.
Klíčová slova: fanvid

Benny:
“Po deseti sekundách nápěvu jsem vypla zvuk a po dalších třiceti jsem to vypla úplně..to snad vypovídá o všem, ne?”
kami:
“Toto nie.”
Fleur Tera:
“veľmi pekné video, ktoré u mňa určite nezostane pri jednom prehraní...”
Adelaine:
“Zajímavý nápad, skvěle vybraná píseň a super sestříhaný, ale nevím, mně tam něco nedefinovatelnýho chybí. Myslím, že mi to taky stačilo vidět teď a už se k tomu vracet nebudu.”
Casiopea:
“Tak jsem zase jednou na maděru. To spojení mi připadá geniální. Budu si to muset pustit znovu, protože, když se objevily přibývající řádky popisující poslední okamžiky Severuse, přestala jsem vidět ostře. To byla taková krása.”
belldandy:
“Nejsem si jistá, jak hodnotit. Ale ten nápad se mi líbí hodně, opravdu hodně. Nechám si to projít hlavou ... :) / Styl videa až tak moc nemusím - přijde mi to moc růžové, hladké, líbivé :) , ale oceňuji netradičnost a to, že to dává původní materiál do nových souvislostí - to já mám ráda. :) Myslím, že budu mít chuť se na to ještě podívat, třebaže to úplně přesně nezasahuje mé preference. :)”
Lanevra:
“Zpracování hezké, nápad také, pár zajímaví, písničku mám ráda. Všechno dohromady ve výsledku je video, které si ráda pustím jednou, víckrát však už ne. Přesto samozřejmě dávám 4, protože popisky k tomu ignoruji.”
Memorin:
“Tohle mě vždycky donutí si uvědomit, že ho zabila a ještě z něj udělala zamilovaného člověka... ačkoliv budu spíše nakloněna tomu sarkastickému slizákovi, než muži, co obětoval život vzpomínce pro záchranu památky po Lily... jenže stejně mě to občas rozbrečí... a donutí dát dohromady dvě nesourodé tváře Severuse Snapea.”