Přehled povídek autora - RaeWhit

Anniversary

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: After Voldemort is defeated on Harry's eighteenth birthday, the Headmaster makes a deathbed request: that Harry and Snape spend the anniversary of that victory alone together, every year, until they are magically released from the obligation. This is the story of the seven anniversaries that follow, and of the mutual animosity that was transformed into something altogether unexpected.
Klíčová slova:


Second Best

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Two lonely men find each other in an internet chat room, and ultimately discover that it is, indeed, a small world after all. This story is inspired and uses several plot devices from the Hanks/Ryan film, 'You've Got Mail', as well as a few poignant lines were shamelessly put into the mouths of Harry and Snape
Klíčová slova: internet


Sklíčení hrdinové

Odkaz | Autor: RaeWhit | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: originální název: Unstrung Heroes, Přátelství lze najít na různých místech, i na lavičce v parku.
Klíčová slova: Snarry

MoonyStars:
“Slabšia štvorka. Milé a melancholické.”
larkinh:
“smutné”
jesssnape:
“...”
Cora:
“Je to takové posmutnělé, nostalgické dílo; alespoň na mě tak působí. Na několika málo místech na mě dýchla Tira Nog (SPOILER! "Když se nakonec oddělili, Severus zjistil, že se Harrymu nedokáže ani podívat do tváře - tak strašný to byl pocit, že ho zneuctil." KONEC SPOILERU!), což je v mém případě nežádoucí jev, ale celkově se mi povídka líbila. Zvláštní a neotřelé byly ty lavičky a pozorování cizích lidí...”
leporelo:
“uff...tato jednohubka sa skutocne dala lahko zhltnut...ja to odporucam, v mnohom mi tieto "vetrom oslahane" charaktery hlavnych hrdinov pridu uveritelnejsie nez vztah studen/ucitel...”
Rulie:
“jedna z povídek, ke které se budu opakovaně vracet”
Lucie:
“Pěkné”
Sargo:
“.......”
Amarilli:
“Toto... so mnou pohlo. Už som prečítala kadečo... ale toto... ja nemám slov. Nedokážem to opísať. Toto človek musí prečítať. Úžasné.”
Benny:
“Nádhera, svostné i když musím uznat, že na Harryho projevu mi ke konci něco nezdálo.Ale pro tentokrát přivřu obě oči.”
Sectumsempra:
“mne se to libilo... sice mi tam nekolik drobnosti nehralo, ale i tak to bylo fajn....Nerla: taky jsem nad temi rozmery premyslela :D”
Nerla:
“Mě by zajímalo, jestli těch šest krát deset metrů byla postel, nebo ložnice, nebo byt. Pak se mi tam taky líbilo, že (SPOILER) se Harry bez magie choval úplně jinak než v jiných povídkách, tedy nebyl přecitlivělý na cizí magii, ale naopak ji vítal (KONEC SPOILERU). A s jiným párem si to asi představit neumím, mně se ta povídka líbila. I když samozřejmě ano, charaktery byly jiné, ale po deseti letech od války? Nevidím problém v tom, že by se změnily zrovna takhle.”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Mandelinka:
“Výborné.”
Fleur Tera:
“nebolo to zlé, malo to iskru a dobrý nápad... lepšia trojka”
Istar Halabába:
“... zazvonil zvonec a pohádek byl konec. Mně se to líbí, docela dost. Já jsem při čtení věřila, že to jsou oni dva, protože ty události a zážitky a těch uplynulých deset let s nimi udělalo hodně. Beru i sochu a vlaštovku na začátku, přišlo mi to jako zajímavý nápad, postřeh. A je milé číst o podzimu, když teď právě je podzim a čím dál tím větší zima.”
Mrmla:
“..”
shadow:
“Tahle povídka se mi hodně líbila. Ale při jejím čtení jsem si taky říkala, jak skvělá by to byla originálka.”
Mája:
“Každý máme jiný vkus. Mě se povídka moc líbila a určitě si ji za čas ještě jednou přečtu.”
Lanevra:
“Začátek se sochou mě upřímně zděsil. Domnívám se že charaktery postav prostě odešli. Základní zápletku bych viděla na zcela jiný pár, naprosto ideální by byla pro Watsona a Holmese. Nebo o dvou zcela neznámých, obyčejných válečných hrdinech, ovšem už jsem si často všimla že autorky mají skvělí námět na originální povídku, ale prostě ho musí narvat do nějakého fandomu.”
Adelaine:
“No, musím říct, že při soše a vlaštovce jsem se taky lekla, ale nakonec to nebylo vůbec zlý. Lepší průměr.”
Akkarra:
“Pro všechny, kdo si myslí, že bez patosu to nejde. Jde! A tady je důkaz. /// LANEVRA: Tak teď jsi mě pobavila - já jsem si při čtení taky myslela na Watsona a Holmese. :) Jenom jsem si pořád nebyla schopná ujasnit, který je který - snad je Watson ten, kdo krmí holuby a Sherlock ten, který si přisedl... :)”
belldandy:
“3/4. Tak by mě docela zajímalo co spolu později ten šťastný princ a vlaštovka podnikli.”

The Herald

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí:
Klíčová slova:


Two If By Sea

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí:
Klíčová slova: Snarry, AU


Vnímavá zahrada

Odkaz | Autor: RaeWhit | Překladatel: Alcea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Co kdyby se Harry nedověděl od Albuse Brumbála celou věštbu? Po letech, navždy změněných druhou části věštby, se Severus a Harry opět sbližují, tentokrát díky společné lásce ke květinám a zahradám.
Klíčová slova: Snarry, post-war, květiny