Přehled povídek autora - POPO

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Myslíte, že jste pány svého osudu? Mysleli si to i Severus Snape a Harry Potter, dokud jim Osud a bohyně Láska nezačali pořádně komplikovat život.
Klíčová slova: Sázka Lásky a Osudu... Humor, romantika, detektivní zápletka

Haluzka:
“Lepší trojka. :) Četlo se to dobře, jen mi k těm dvěma sedí méně pohádky.”
Badinek:
“Tuhle povídku miluji mohu ji číst pořát dokola a nikdy neomezí. Myslím Si že 5 je málo zasloužila by si aspoň 8.”
Vai:
“u toho jsem se dobře pobavila :D”
klara23:
““...””
Mr. Robot:
“Skvelá poviedka, ale k úplnej dokonalosti mi tam čosi chýbalo :)”
Extasy:
“Jsem přibližně v polovině a zatím je to bomba!! Po dočtení přidám edit :) EDIT: Bylo to nádherný, sladký a i díky snesitelné délce si to okamžitě přidávám na seznam mých hodně oblíbených povídek, ke kterým se jistě brzy vrátím.”
Rulie:
“skvělé, vtipné, námět perfektní .... :D .. je s podivem, že jsem na tuhle povídku nenarazila dříve.”
Cora:
“Výborné, milé a vtipné. SKUTEČNĚ vtipné. Děkuji, POPO, prozářila jsi mi den. Chystám se na druhé čtení :-)”
bwews:
“..”
Lanevra:
“Půlka líbila a druhá ne.”
jesssnape:
“...”
Desire:
“Milá a oddechová, taky jsem se u ní nasmála. Fialín byl skvělý, stejně jako rozmluvi Lásky s Osudem. Celkově se mi moc líbila. Počítám, že se k ní brzy vrátím.”
Abel-Moony:
“Rád se k ní zase někdy vrátím.”
sarin:
““...””
Akae21:
“Bavilo mě to. Fialín je nej postava, jak děsí chudáka Severuse.”
Lucie:
“Na můj vkus trošku překombinované, ale Fialín je fajn :).”
Benny:
“Skvělá povídka, i když pár odstavců bych osekala.Ale i přesto se k ní ráda vracím.”
Adelaine:
“Velmi vtipná povídka, taková klasika, milá oddechovka:)”
KalamityJane:
“Oblíbená věc, ráda se k ní vracím”
Casiopea:
“Jedna z mých nej a také můj druhý slash v životě. POPO Severuse prostě umí a miluju její verzi dospělého trpělivého Harryho. Mňamka. :)”
Akkarra:
“Nemůžu říct, že by mě to nebavilo, ale polovinu povídky jsem nevolí skřípala zuby - často je to zbytečně přefantazírované... Ale Fialín je naprosto dokonalý. :) Za něj bod navíc.”
shadow:
“Povídka je moc pěkná. Dávám pětku i za to, že je to originální česká povídka a těch co by se mi skutečně líbily, vzniklo v nedávné době opravdu málo. (jsem asi jediná, komu Fialín k srdci nepřirostl - přišel mi jak vystřižený z am. komedie). Ráda se k ní vracím.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“osobně myslím, že se jedná až o zbytečně komplikovanou povídku”
belldandy:
“Chtěla bych být učitelkou českého jazyka, dostat na stůl takovouhle slohovou práci a dát za ni jedničku. Dala bych i dvě :) Škoda, že ve skutečném světě by asi nešlo známkovat slash. Jak doznává v záhlaví sama autorka (u Sallome) samotná zápletka není bůhvíjak originální, Ale to, co je v ní navíc - to ji originální činí. Je to taková romance-pohádka s mytologickou nadstavbou. Vzpomněl si ještě kromě mě někdo při čtení na to, jak četl v dětství Erbenův Rozum a štěstí ? :) Možná by se našlo pár věcí, které mi zde na sto procent nesedly (Třeba: Já osobně mám ráda trochu méně poetickou rovinu při popisu erotických scén), ale to jsou jen detaily ... (A v rámci toho, že je to vlastně taková pohádka, je to možná docela na místě. ) PS: Trochu mě zarazilo, že POPO varovala dopředu čtenáře, ať nikdo nečeká legraci. Pravda třeskutá legrace to není. Ale řekla bych, že právě ta rovina, která v povídce obsahuje nadsázku (láska, osud a spol., pro mnohé také evidentě Fialín, ale i jistá tápavá nešikovnost ve vztahu Harryho a Severuse :) ) je na ní nejlepší, nejzajímavější a nejoriginálnější.”
ranchan:
“krása :D... při některejch scénách jsem se popadala za břicho... bylo to úžasný”
te.ss.sa:
“strašně ráda s k téhle povídce vracím :D”
Fleur Tera:
“veľmi pekné skutočne. A navždy si zapamätám vetu : Copak, holenku? :D Fialín je skvelý!”
Sectumsempra:
“velmi povedene”
patolozka:
“Skvělá povídka - SS, HP a detektivka. Některé doprovodně postavy nemají chybu. No a Osud je pěkný zákeřňák, když se paktuje se Smrtí...”
k.y.t.k.a:
“Fialín není jen dokonalý, je nejlepší:-).”
te.ss.sa:
“K téhle povídce se strašne ráda vracím, vždycky mě rozesměje. A objeví se tu jedna z mých top AU postav vůbec a to Fialín - je dokonalej. Miluju ho. :D”
Velká_koule_chaosu:
“:) Krásná, procítěná, někdy jsem se smála ani nevím čemu ... :)”
patolozka:
“Nádherné, našla jsem pobavení i dojetí a to vše najednou. Vřele doporučuji!”
Nexer:
“...”
mariaa:
“Nejvíce mě asi bavila část, kde se nachomítala láska :D - je to excelentně napsáno! Tak jsem se už dlouho u ničeho nenasmála... Doufám, že autorka bude pokračovat v psaní :).”
Victoria:
“Tak toto je povídka díky které bourám svůj odpor vůči páru HP/SS...”
Blajzloch:
“Ha! Konečně jsem si našla čas na přečtení téhle povídky, na kterou jsem se už dlouho chystala. A mohu říci, že jsem si přišla na své. Moje dušička dostala vše, po čem jen toužila - kousavého Severuse, Harryho, který se nechová jako idiot, detektivní zápletku, napětí, tajemno, náhled do praktik božských stvoření, která však mají i ryze lidské vlastnosti jako zvědavost, umíněnost, zlost či škodolibost, krásnou romantiku - a především, pořádnou dávku vtipu. Postava Fialína, dráždícího k nepříčetnosti Severusovy nervy, je naprosto geniální! Rozhodně se k povídce budu vracet.”
ZJTrane:
“Začiatok bol úplne úžasný, potom som sa trochu začala nudiť, ale koniec je krásny:)”
Kate Mathews:
“Výborná povídka, u které se člověk výborně pobaví. Co se může stát, když se Láska a Osud nudí?”
sandymathews:
“uvidíme”
Mája:
“Nádherná vtipná povídka, doporučuji. Už je dokončená a opravdu stojí za přečtení.”

Spojeni

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape (+ další z HP světa) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Co způsobí užití krevní magie, kterou Snape zachrání Potterovu magickou moc? Je oběť, kterou za to Harry přinese, moc vysoká? A je to v konečném důsledku vůbec oběť? (Autorka píše: Nečekejte legraci, jde spíš o pocitovku. Povídka s lehce ohranou zápletkou, nečinící si nároky na hlubokou myšlenku. :-D )
Klíčová slova: HP/SS, krevní magie


Zajíček

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jsou Velikonoce a Severus nesnesitelně trpí. :D
Klíčová slova: HP/SS, Velikonoce