Přehled povídek autora - Niko

Nocturne in Tempo Rubato

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sharlock/John | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Sequel to "Pantomime". Nothing is ever simple for John Watson when it involves Sherlock Holmes. With the world doing its best to outdo even its only consulting detective, can the things left unsaid ever finally be spoken?
Klíčová slova:


Pantomime

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Mary Morstan | Rating: od 12 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: BBC Sherlock, navazuje an Reichenbach Fall. Pokračování povídky "Time Signature".
Klíčová slova: krimi, drama, humor, přátelství


Remedy

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: A viral outbreak has caused the world to take doomsday precautions. While the best and brightest are locked away in the Ark, the rest of humanity has only death as a comfort to the pains of infection.
Klíčová slova: Sherlock BBC, drama, angst, adventure, apocalypse


The Ichor of Talos

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson, Sherlock Holmes, Greg Lestrade, Sarah Sawyer, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: After being convicted of the murder of Sherlock Holmes, Dr. John Watson is sentenced to confinement, therapy, and to the constant companionship of a hologram of his victim to aid in his rehabilitation. While John remains uncertain of his guilt, Sherlock is only too happy to engage in the mystery of his own murder to try and discover why he died while posthumously bound to John.
Klíčová slova: sci-fi, mystery, romance

Trinyx01:
“...”
Heredhether:
“Ta anotace mě zaujala na první pohled - námět nesmírně zajímavý a autorka známá firma přes krásný styl a vysokou kvalitu psaní - očekávala jsem totální extázi. A ta přišla. Příběh, od kterého mě neodtrhne ani vůně koláče z kuchyně, zcela nový futuristický svět, do něhož jej autorka zasadila, perfektně vystižené charaktery postav, klasické kouzelné pouto Sherlock/John prodchnuté romantikou a přece ne tak docela zapadající do kolonky "slash", nervy drásající vyšetřování spolu s naší dvojicí, a typický posmutnělý srdcebolný nádech celého děje. Všechno to vytváří pro mě dokonalý koktejl s deštníčkem, který si vychutnám i víckrát než jednou. Edit: Čím hlouběji jsem se nořila do příběhu, tím víc filozofických otázek mi vyvstávalo na mysli. Sherlockova nehmotná a de facto nereálná existence je živnou půdou pro škálu emocí, pocitů a úvah. Hořkosladký konec mě už klasicky zanechal podivně nespokojenou a šťastnou zároveň.”

Time Signature

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson | Rating: --- | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: E-mails between John and Mr. Sigerson. Post The Reichenbach Fall.
Klíčová slova: Sherlock BBC, John Watson, Rechenbach Fall