Přehled povídek autora - Niko

Nocturne in Tempo Rubato

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sharlock/John | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Sequel to "Pantomime". Nothing is ever simple for John Watson when it involves Sherlock Holmes. With the world doing its best to outdo even its only consulting detective, can the things left unsaid ever finally be spoken?
Klíčová slova:

KalamityJane:
“:-)”
Ostravanka:
“q”
Heredhether:
“Pro jednou budu stručná: S tím, že se od toho nelze odtrhnout, že je to dokonale zpracované, že mě to rozklepalo, i to s těmi hlasitými projevy, nelze jinak než souhlasit :D Dočetla jsem to těsně před odjezdem na dovolenou a pod stanem se mi pak o ničem jiném nezdálo. A mimochodem, taky na téhle sérii zbožňuju názvy jednotlivých dílů, autorka musí být vážně bedna.”
Casiopea:
“Zase jednou rozsekaná a tentokrát i znemožněná před celou rodinou, protože zápletka byla místy tak napínavá, že jsem při čtení vydávala šílené zvuky. :D Celá série Johnlocka od Niko je úžasná. Ačkoli dávám přednost verityburns, protože mám raději vyšší poměr romantiky, tenhle příběh je naprostá bomba. Ještě nikde jsem nenašla tak IC Johna jako právě tady. Co na tomhle dílku miluju úplně nejvíc je psychologická propracovanost a tím nemyslím jen detektivní zápletku, ale především náhled do Johnovy hlavy. To, jakým způsobem o Sherlokovi přemýšlí, jak přemýšlí o tom, co chce a co nechce. Jsem strašně zvědavá, až si přečtu paralelní story Shepard–Risset Glissando, která nabízí naopak náhled do hlavy Sherlocka. To je asi tak všechno. :) Jo, a ještě teď se mi klepou ruce. :)”

Pantomime

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Mary Morstan | Rating: od 12 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: BBC Sherlock, navazuje an Reichenbach Fall. Pokračování povídky "Time Signature".
Klíčová slova: krimi, drama, humor, přátelství


Remedy

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: A viral outbreak has caused the world to take doomsday precautions. While the best and brightest are locked away in the Ark, the rest of humanity has only death as a comfort to the pains of infection.
Klíčová slova: Sherlock BBC, drama, angst, adventure, apocalypse


The Ichor of Talos

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson, Sherlock Holmes, Greg Lestrade, Sarah Sawyer, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: After being convicted of the murder of Sherlock Holmes, Dr. John Watson is sentenced to confinement, therapy, and to the constant companionship of a hologram of his victim to aid in his rehabilitation. While John remains uncertain of his guilt, Sherlock is only too happy to engage in the mystery of his own murder to try and discover why he died while posthumously bound to John.
Klíčová slova: sci-fi, mystery, romance


Time Signature

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson | Rating: --- | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: E-mails between John and Mr. Sigerson. Post The Reichenbach Fall.
Klíčová slova: Sherlock BBC, John Watson, Rechenbach Fall