Přehled povídek autora - Niko

Nocturne in Tempo Rubato

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sharlock/John | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Sequel to "Pantomime". Nothing is ever simple for John Watson when it involves Sherlock Holmes. With the world doing its best to outdo even its only consulting detective, can the things left unsaid ever finally be spoken?
Klíčová slova:


Pantomime

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Mary Morstan | Rating: od 12 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: BBC Sherlock, navazuje an Reichenbach Fall. Pokračování povídky "Time Signature".
Klíčová slova: krimi, drama, humor, přátelství

KalamityJane:
“:-)”
Ostravanka:
“q”
mariaa:
“4-5 :)”
Casiopea:
“Překonala jsem svou omezenou mozkovou kapacitu a konečně si správně nastavila svůj profil, takže můžu napsat komentář i k této povídce! Juchů! :D Naprosté nadšení! Opravdu dobrých FF na Sherlocka je jako šafránu a tuhle mám v TOP trojce. Úžasné.”
Heredhether:
“Tahle povídka se stala mojí oblíbenou dávno předtím, než jsem se vůbec pročetla k poslední větě. A měla jsem za to, že ji jen stěží něco překoná. To však trvalo jen asi den - přesně do té chvíle, kdy jsem se dala do čtení jejích dalších pokračování. Perfektně zachycené charaktery a atmosféra, zápletka, která nabízí dobrodružství, humor, psychologii a city v optimálním poměru, o vynikajícím stylu, v němž je povídka napsaná, ani nemluvě. Divím se, že není více známá, protože zatímco taková Alone on the Water mě chytila za srdce, Pantomime mě chytila za srdce i mozek současně a úplně je do sebe zauzlovala. Otázka, zda patří do kolonky slash či nikoliv, je na místě, protože dát vztahu Johna a Sherlocka jakoukoliv nálepku je jednoduše absurdní a neproveditelné :D”
Lunkvil:
“Pokud je to vůbec možné, ještě lepší než předchozí díl. Charaktery jak vystřižené ze seriálu, je to propracované, napínavé, občas dojemné, občas humorné. A nemůžu se rozhodnout, jestli do kolonky slash dát ano, nebo ne (což je v podstatě strašně kanonické)...”

Remedy

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: A viral outbreak has caused the world to take doomsday precautions. While the best and brightest are locked away in the Ark, the rest of humanity has only death as a comfort to the pains of infection.
Klíčová slova: Sherlock BBC, drama, angst, adventure, apocalypse


The Ichor of Talos

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson, Sherlock Holmes, Greg Lestrade, Sarah Sawyer, Mycroft Holmes | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: After being convicted of the murder of Sherlock Holmes, Dr. John Watson is sentenced to confinement, therapy, and to the constant companionship of a hologram of his victim to aid in his rehabilitation. While John remains uncertain of his guilt, Sherlock is only too happy to engage in the mystery of his own murder to try and discover why he died while posthumously bound to John.
Klíčová slova: sci-fi, mystery, romance


Time Signature

Odkaz | Autor: Niko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson | Rating: --- | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: E-mails between John and Mr. Sigerson. Post The Reichenbach Fall.
Klíčová slova: Sherlock BBC, John Watson, Rechenbach Fall