Přehled povídek autora - Nexin

Dokud nás smrt nerozdělí

Odkaz | Autor: Nexin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry už nechce být sám, a tak se rozhodne s tím něco udělat.
Klíčová slova: manželství

LiviaCullen:
“Nehovorím že to je zle len mne sa to nepáčilo... bola som zmätená a nevedela som kde je noha a kde päta... určite sa nájdu taký ktorým sa to určite páči ale mne nie ...”
Haniiinka:
“Hm”
Keta Mar:
“Něco mi chybělo, ale v celku to nebylo špatné”
Cora:
“Kraťounké, ale vtěsnalo se do toho poměrně dost. Za poslední dvě věty bod nahoru, culila jsem se u nich jako blbeček :-)”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Sice by mi nevadilo, kdyby autorka pár věcí doplňila, přesto pěkný průměr.”
Adelaine:
“Tohleto je skvělá krátká povídka, nesklouzává do přebytečný sladkosti a konec také stojí za to. Ok, má to vady, ale celkově se mi to líbilo. 3-4”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Tu povídku jsem četla 4krát*pokaždé s úmyslem, že pokud si ji přečtu znova, třeba jí více pochopim) a pokaždý na mě působí stejně a to tak, že Harry je naprostej spratek co se opět vetře Severusovi do života, jen protože už nechce být sám. A žádnej *happy end* si k tomu přimyslet nejde. V této povídce Harryho opravdu hluboce nesnáším, a Severuse lituji - a dodnes nevím proč to zrovna tak cítím, ale je to tak.”
belldandy:
“Tuhle mám moc ráda. A nejvíc ten závěr končící větou: "Otoč se!" :) Jak si řeknou i neřeknou, že se chtějí a potřebují. Ten věcný nepatetický přístup a přesto tam ty správné emoce pod povrchem někde cítím. - Pro mě tahle kraťoučká povídka představuje takové ideální zakončení kterékoli "snarry". Znáte ten starý problém s konci fikcí, když autor na poslední chvíli zkazí docela pěkně rozjetý příběh. :) . S trochou tolerance k rozdílům si můžu představit, že právě nějak takhle skončil třeba Můj pátek od Enahmy (který si moc líbí právě až na konec) a náhle se stává ta fikce pro mě dokonalou. :)”
Sectumsempra:
“:)”
mariaa:
“Nelíbilo, ale dočteno.”
assez:
“...”
Akkarra:
“Něco mi vadilo, něco se mi líbilo - průměr. :)”
AiShine:
“Rozkošné! Nechoval se Harry tak trochu zmijozelsky? :-)”
Istar Halabába:
“Líbí se mi tady Severus a líbí se mi tu i Harry a povídku jsem nečetla ani poprvé ani naposledy.”
Mandragora:
“Smutné, se silným citovým nábojem.”