Přehled povídek autora - Mizuni-sama

Prince of the Dark Kingdom

Odkaz | Autor: Mizuni-sama | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-02-26 | Počet kapitol: 121
Shrnutí: Před deseti lety založil Voldemort svoje království. Teď na ně narazí mladý, zmatený kouzelník a vytváří osud. AU. nonTemný Harry, rádce Voldemort
Klíčová slova: AU, Voldemort vyhrál, mocný Harry

SinamLlumi:
“„In my universe, werewolves are technically a sort of fae. They are humans who are physically altered by a fairy curse, and as a result become 'pagan' not by choice but by the corruption of their spirit. Sirius told Harry that he and Remus will never go to heaven and so became pagans in a previous chapter, and this why.“ No, tak to je teda síla. Po přečtení několika delších úryvků si stále myslím, že povídka, jejíž autor má takto stupidní názory, se nemůže kvalifikovat na víc než na 0%. Nicméně dávám 1 hvězdičku, protože se mohlo stát, že jsem zrovna ty "nejlepší části" minula. S.L.”
Pyriel:
“Už jenom ten nápad je za pět hvězdiček. Kdo čeká, že Voldemortovo království bude plné krve, mučení a násilí, bude možná překvapený (ne snad, že by tam nebylo, ale…). Potkáte spoustu známých jmen - jen někdy za jiných okolností. Hermiona, Ron, Draco, Remus i Sirius a mnozí další. Voldemort vládne Británii i Bradavicím, Brumbál je na útěku a vede odboj a lidé se prostě snaží žít svoje životy. Ještě varování, není to betované a je to opravdu HODNĚ poznat.”