Přehled povídek autora - Miraella

Iluze nelásky

Odkaz | Autor: Miraella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ron/Draco | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když jsou linie, přes které nesmíte a za nimi je to horší, než když jste nic neměli.
Klíčová slova: pocitové

KalamityJane:
“Tohle je zajímavé... první, co jsem s touhle dvojicí četla a prostě nevím, nějak si takhle Rona vůbec nedokážu představit. Ale napsané je to moc hezky. 3-4”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Oblíbený pár a i zpracovaní, přes svou délku, je skvělé.Jak pár vět stačí k popsaní vztahu.”
Victoria:
“.”
Akkarra:
“Zajímavé - člověk si říká, kam se to teda vlastně dostali. Určitě je v tom něco víc a když se nad tím jeden opravdu zamyslí, tak to má i hloubku, ale já se prostě přes 3 nepřehoupnu... Nepůsobí to na mě tak, abych tomu dala víc.”
Istar Halabába:
“Fakt se mi nelíbí to označení u největšího počtu bodů top10, naprosto super.... protože se to v některých případech moc nehodí a já si takové případy vybírám ráda. no tak super teda :) Někdy se k tomu s radostí vrátím. Doufám, protože jsem si to přečetla dvakrát po sobě a je to takové akorát, krátké a je toho tam hodně. Přestat si představovat někoho podle zvyklostí a pustit představy na volno a zároveň se zamyslet... :)”

Valentýn vyhladovělého vlkodlaka

Odkaz | Autor: Miraella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Malé drabblíčko o velice příšerném svátku a dvou profesorech.
Klíčová slova: drabble, bez sexu


Zasaďte lilie na jeho hrob

Odkaz | Autor: Miraella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Severus | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Drobná povídečka, založená na opakujících se předehrách a dohrách.
Klíčová slova: slash/smutné