Přehled povídek autora - Maizeysugah

Broken Angel

Odkaz | Autor: Maizeysugah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Harry se vzdá Voldemortovi a Temný pán uzavře dohodu s Dracem.
Klíčová slova:


St. Brutus’s Secure Centre for Incurably Criminal Boys

Odkaz | Autor: Maizeysugah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, HP/Tom R. JR., HP/LV | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry Potter je poslán do Polepšovny svatého Bruta, aby tam vyléčili jeho zjevně homosexuální tendence. Naneštěstí ostatní rodiče tam svoje syny poslali ze stejného důvodu.
Klíčová slova: nemagické AU, PWP

SinamLlumi:
“No dle mého názoru jsou postavy napsané dost divně (např. Potter se chová jako pětiletý). Jinak 3 kapitoly by _bohatě_ stačily, je to neskutečně natahované a celkem rychle jsem se začala nudit a přeskakovat. Utopený dobrý nápad a slibný začátek. S.L.”
Crystal:
“Hmmm... nemagické AU, myslela jsem si, že mě to chytně, ale nechytlo... Jinak z těch několika kapitol, co jsem přelouskala - zajímavý neobvyklý příběh, no, hodně pwp... Nedočetla jsem, přesto za ten kousek, co jsem dočetla, dávám dvě hvězdičky.”
MandalanUmen:
“..............”
darken:
“Vypadá to zajímavě. mrknu se na to o Vánocích. :-)”
Pyriel:
“Hm, co na tohle říct. Nemám příliš pochopení pro nemagické AU. Koneckonců, jaký to má význam, svět HP bez magie? Ale ty postavy nejsou špatně napsané, takže dvě hvězdičky. Ovšem pokud zapomenu na HP a budu se na to koukat jako na PWP s rozvinutým příběhem, tak to vůbec není špatné, tak 3,5 , možná 4. Takže to zprůměruju na 3 a vyberte si :-) A jeden spoiler: trvalo mi to dlouho, než jsem tam našla informaci, kterou jsem považovala od začátku za důležitou . Harrymu je šestnáct. Hm, nějak mě ta povídka dostala, takže jednu hvězdičku dodatečně přidávám :-)”

The Space Between

Odkaz | Autor: Maizeysugah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Temný pán a Harry Potter byli kletbou vyhnáni do místa, kde spolu musí žít bez magie, dokud nebudou zachráněni - pokud vůbec budou někdy zachráněni.
Klíčová slova:


The Time of Love and Rogues

Odkaz | Autor: Maizeysugah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2007-11-25 | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Poté, co si hlupáci pohrávali s časem a neúmyslně vytvořili nesmrtelného Temného pána, který je mocnější, než kterýkoliv jiný, jakého kdy kouzelnický svět poznal, dá Lord Voldemort sám sobě v minulosti dárek, malého bratříčka jménem Harry Potter.
Klíčová slova: cestování v čase, Tom Raddle v Bradavicích