Přehled povídek autora - Kate Dragon

Dědic stínů

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Emma, Ginny, Minerva, Voldemort,... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Slova autorky: Emma Weasleyová prožívá poklidný život se svou maminkou v Londýně. A když se ve svých jedenácti letech konečně dočká toho, že může nastoupit do školy čar a kouzel v Bradavicích, její nadšení nezná meze. Ale velmi rychle si začne uvědomovat, že vše není v naprostém pořádku, jak by se na první pohled mohlo zdát. Hrozba, o které si všichni mysleli, že je již zažehnána, se opět vrací. Silnější a děsivější než kdy předtím. A ironií života se ukáže, že odpovědi na Emmin osud – a taktéž na osud celého kouzelnického světa – se nachází ve starém příběhu o Dědicích stínů. Co to všechno ale znamená?
Klíčová slova: Dcera Harryho, návrat Vy-víte-koho, jiná země, nadlidští hrdinové


Dítě temné dámy

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Bellatrix, Sirius aj. | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Příběh chlapce, který přežil, zná téměř každý. Ale co by se stalo, kdyby oné osudné noci udělal někdo něco jinak a převrátil tak chod celého čarodějného společenství vzhůru nohama? Co kdyby chlapec, který porazil Voldemorta, byl pro všechny mrtvý? Kdyby vyrůstal daleko od všeho, s tajemnou dámou, kterou považuje za vlastní matku? Jaké by s ním ona žena měla plány? Jaký by byl návrat Pána Zla, kdyby si myslel, že jeho největší hrozba je už dávno pryč? A především...Našel by Harry Potter v sobě dostatek síly a motivace, aby se nakonec postavil svému největšímu nepříteli, kdyby se celý jeho život už od začátku ubíral jiným směrem?
Klíčová slova: AU, hodná Bellatrix


Jednoho mrazivého večera...

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Audrey Donovanová, Sirius Black, Lucius Malfoy, Bellatrix Lestrange, James Potter, Remus Lupin, Lord Voldemort | Rating: 0 | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Připomínalo to svět vystřižený z knih Francise Scotta Fitzgeralda. Jen v něčem byl jiný. Byl to svět kouzel. Bohatství, sláva a lesk se protínaly s mocí kouzel a tajemné magie. Společnost, po jejíž součásti toužil snad každý. Ale vše se mělo brzy změnit. Lehké bytí se mělo změnit v zoufalý boj o holý život, pokud se nechtěl člověk podvolit a stát se otrokem. A ve středu celého dění se náhle ocitá mladá čarodějka, jejíž dosavadní svět byl snadný a přesně určený. Teď se však veškeré cesty změnily. A návrat už není možný. Zvláště, připlete – li se jí pod nohy někdo, kdo se už dávno zřekl rodinných tradic a slávy. Sirius Black. Je vůbec v této chvíli ještě naděje na přežití?
Klíčová slova:


Yesterday I died

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Čas je tak zvláštní. Co by se stalo, kdybychom znali svůj osud? ...................................................................... Pán Zla kolem sebe seskupuje své stoupence. Všude kolem začíná houstnout hrůzná atmosféra a strach sílí. Nikdo není v bezpečí. Tak proč trochu nezariskovat? Co se stane, když si tři kamarádi zahrávají s velmi podivným předmětem? A co když je ten předmět odnese jinam, ale přesto na stejné místo? Jamese, Siriuse a Remuse nyní čeká velmi nepříjemný úkol. Nejenže se musí dostat zpátky z budoucnosti, ve které nemají co dělat, navíc se musí vyrovnat i s tou hrozivou skutečností, že nyní už ví, co je čeká.
Klíčová slova: Pobertové, posun v čase