Přehled povídek autora - Jo31891

Červené jablko

Odkaz | Autor: Jo31891 | Překladatel: ravenablue | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Zakladatelé, Ron a někteří další | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jabloň, která roste na ostrůvku Bradavického jezera, plodí jedno jediné jablko za den. Legenda praví, že kdo ho utrhne a daruje osobě, kterou miluje, obdivuje a váží si jí, tak jeho city budou opětovány. Kdo bude chtít toto jablko získat?
Klíčová slova:

larkinh:
“Jiné než co jsem dosud četla... trochu sladké a do kýčovita, ale moc.”
Abel-Moony:
“...”
kami:
“...”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“..s tema povidkama o jabkach se roztrhl pytel:)”
mariaa:
“...”
Nerla:
“Určitě je tu Ron sympaťák, ale je to na úkor věrnosti charakteru v kánonu. Rozuzlení mě trochu zklamalo, stupňování napětí a zvědavosti je tu neúměrné pointě. Obecně se mi asi nejvíc líbil rámec celé povídky, byť byl hodně očekávatelný.”
delatrix:
“Tohle není nic moc. Byla jsem nedočkavá komu chce dát Ron to jablko, ale nestálo to zato ani číst.”
finde:
“netradiční slash pár vuzlující povídce”
Akkarra:
“Takovýhle pairing jsem opravdu nečekala. :) Ale Ron tady byl opravdu jiný než v jiných povídkách - nepociťovala jsem permanentní touhu ho zabít, umučit...atd. :)”
Rastamama:
“Moc hezká povídka a velmi dobrý překlad. Ron je tu neobyčejný a v týhle povídce jsem si ho zamilovala. Nebylo by naškodu, kdyby překladatelka také přeložila další povídky, které se k tomuto příběhu vztahují.;)”
Lilithka:
“Dobrý nápad, ale patrně si už zítra nevzpomenu...”
zmije:
“Taková mile neobvyklá povídečka s mile neobvyklým Ronem.”