Přehled povídek autora - Graylady

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Odkaz | Autor: GrayLady | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-23 | Počet kapitol: 23
Shrnutí: V kouzelnickém světě zuří válka a jen studenti Bradavic jsou před ní relativně v bezpečí. Avšak rivalita mezi jednotlivými kolejemi nebezpečně stoupá a pouhé školní pošťuchování se z ní rychle vytrácí. Uprostřed všech těchto problémů a bitev se Harry a Severus nenápadně snaží vyřešit svůj stále komplikovanější vztah. Držme jim palce!
Klíčová slova: Severus mentor


Věci, na kterých záleží

Odkaz | Autor: Graylady | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Richard/HP | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Doprovodná povídka k trilogii Odstíny šedi, songfic - Chtěli byste vědět, kdo je Richard a co s ním Harry ve skutečnosti měl? Nebo jak Harry (podle mé verze) trávil prázdniny mezi pátým a šestým rokem? Přesně na tyto otázky vám odpoví následující doprovodná povídka.
Klíčová slova: songfic

l.enik.c:
“Moc pěkná doprovodná povídka o začátcích Harryho Pottera ve Fénixově řádu a jeho útěcích do mudlovského světa, do náruče jeho prvního přítele Richarda, který se jakožto čistě originální postava velmi povedl. Musím říct, že asi lepší je tuto povídku číst až po Odstínech, kdy už člověk ví, co vše bude následovat, a o to víc to na mě působí jaksi surověji a charakter Harryho vystoupí ještě více do popředí. Lze ovšem číst i jako samostatnou povídku.”
larkinh:
“moc pěkný”
JajinkaJajka:
“Kamarádka mi doporučila Odstíny šedi, ke kterým jsem se zatím nedostala, ale přečetla jsem aspoň tuhle doprovodnou povídku a ta byla skvělá, postava Richarda se autorce povedla. Jsem zvědavá na Odstíny...”
Ostravanka:
“q”
Fleur Tera:
“pekné”
Tintinka:
“Skoro lepší než Odstíny šedi. Opravdu povedené :-)”
Nerla:
“Ta povídka se trefila přesně do toho, co potřebovala trilogie - trochu odtažitosti od jejích záležitostí a hrozně moc lidskosti. Je to z jiného světa - doslova - a je to vážně paráda.”
Adelaine:
“Souhlasím s bell, navíc tahle povídka i sama o sobě je skvělá.”
Mrmla:
“111”
sandymathews:
“...”
belldandy:
“Bez téhle povídky by se mi asi Odstíny šedi nikdy tolik nelíbily. Teprve s ní to dává ten správný smysl. :)”