Přehled povídek autora - Epic Solemnity

Death of Today

Odkaz | Autor: Epic Solemnity | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 71
Shrnutí: LV/HP; AU; Harry, který vyrostl v nenávisti k mudlům, dorazí do Bradavic jako zahořklý chlapec. Neobvykle inteligentní, proto je naverbován v nízkém věku jak Unspeakables, tak Smrtijedy
Klíčová slova: Voldemort není člověk, Harry není člověk, politika, Harry v Havraspáru

Rulie:
“Vždycky po přečtení řeknu, že už se k tomu nevrátím, ale vždycky to udělám.”
Brokolice:
“Čtu český překlad a překvapuje mě, jak nízko je tady povídka hodnocená. Mě se do vkusu trefila, líbí se mi tak to jiskření i ten trochu temnější charakter typicky světlých postav a dobré stránky u záporáků. A jiskření mezi "Harrym" a Voldemortem je úžasné.”
shadow:
“Koukám, že se povídka začala překládat do češtiny. Kdysi jsem se jí po boji proklikala až k závěru. Izar (Harry), Voldy, nepříliš poutavý děj. Ne nesedlo mi to a nebavilo mě to. Znovu číst nebudu. 2/3”
Mandragora:
“xxx”
Crystal:
“Po dlouhé době jsem konečně dočetla... takový průměr, no.”
Pyriel:
“Příběh HP bez HP - tady je to Izar Harrison. Izar vyrostl v mudlovském sirotčinci a do Bradavic nastupuje s nenávistí k nim a s odhodláním, že bude silný - a vědění je moc. Po nepříjemném setkání s Dracem skončí v Havraspáru. Pak přeskočíme čtyři roky, Harry jde do pátého ročníku a v Bradavicích se koná Turnaj. Harry v létě pracoval jako Unspeakable a upoutal pozornost druhého muže na ministerstvu, Toma Radlea alias Voldemorta - nejen jako geniální dítě, ale zájem, je, jak se zdá, osobní. A začíná se odhalovat Izarův původ. Interakce Izara a Voldemorta je zábavná, ale něco tomu schází. Ovšem ta skutečná HRA teprve začíná. 3-4 hvězdičky. Doplněk: Autor statečně dokončil, ale mě už to připadalo k nepřečkání, táhlo se to a kapitoly jsem jen prolítávala. Prostě mě to nedokázalo pohltit.”