Přehled povídek autora - Eodrakken

Cut with Diamonds

Odkaz | Autor: Eodrakken | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Ron Weasley/Peter Pettigrew | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sequel to And Just Plain Wrong by Amanuensis and Damage Control by Juxian Tang. - What would it pleasure me to have my throat cut with diamonds? or to be smothered with cassia? or to be shot to death with pearls?
Klíčová slova:


Diamantem

Odkaz | Autor: Eodrakken | Překladatel: Sinam Llumi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter Pettigrew/Ron Weasley | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Součást série "And Just Plain Wrong": 1. "And Just Plain Wrong" (česky: Naruby) od Amanuensis / 2. "Damage Control" (česky: Poškození pod controlou) od Juxian Tang / 3. "Cut With Diamonds" (česky Diamantem) od Eodrakken / 4. "To The Victors" od Caesia / 5. "At The Beginning" od Arachnethe2 /// Varování: zmínky o zneužívání, dub-con, non-con, orální sex, asi dvě sprostá slova /// Shrnutí: Voldemort v minulosti ovládl kouzelnický svět, ovládl Bradavice a držel její studenty v otroctví. Nyní je poražen, je po válce a je třeba vyrovnávat účty.
Klíčová slova: otroctví, nedobrovolný sex


Force of Habit

Odkaz | Autor: Eodrakken | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Ron Weasley/Peter Pettigrew | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: When everything else was sleight of hand, Ron could always count on the rat between the sheets.
Klíčová slova: psychology, sex, drama

Ostravanka:
“q”
Benny:
“Sinam si vybírá opravdu zvláštní povídky..čekala jsem klasiku, která se vyskytuje u tohodle páru a ejhle ono tomu tak opravdu není..”
SinamLlumi:
“Slovy "povídka k zamyšlení" se celkem plýtvá :), ale troufám si říct, že v tomto případě opravdu sedí. Slash, ve kterém vůbec nejde nejde o slash. Nevšední zpracování postav, které stojí obvykle spíš na okraji zájmu. Nostalgie. (Nechci naznačovat, že produkce fandomu snad ztrácí na kvalitě, ale doba kolem vydání OoTP prostě měla své kouzlo, které už se těžko vrátí.) S.L.”