Přehled povídek autora - Dragi

Baltazarovy Vánoce

Odkaz | Autor: Dragi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Baltazar Malfoy | Rating: 0+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Děti nemusí být vždy stejné, jako jsou jejich rodiče. Dokáže se však mladý Baltazar Malfoy vzepřít své rodině a najít si svou vlastní cestu? Uvědomí si, že původ není vše a najde jedno z jejvětších kouzel světa?
Klíčová slova:

Akkarra:
“Faktem je, že obsahově se to až na několik úžasných kopanců zas tak moc od jiných povídek neliší - Mařeny, neuvěřitelné charaktery, obraty o 180 stupňů atd. se najdou i všude jinde. Ale to zpracování je fakt děs...”
SaoKissa:
“A mně se to i líbilo. Jako sloh, vyjadřování se, slovní zásoba lehce (silně) pokulhávala, ale ten příběh (nápad) se cení. Taky větná skladba je na kratší luštění a nevybroušené extrémní charaktery... I tak, četla jsem už mnohem horší:).”
Lanevra:
“...”
belldandy:
“Tohle zrovna běžně nečtu, ale v rámci osobního studia mě prostě zajímá, co vznikne, když se na to jde takhle. / Tak jen studijně prolítnuto. Nemám až tolik zápalu a poctivosti na opravdové čtení. :( Prostě klasická MS fanfiction. Myslela jsem si, že cizí názory na tuhle FF mě zajímají. Nyní jsem ale asi dosplěla do stavu, kdy už mi nepřijdou nutné. :)”