Přehled povídek autora - Dahaka

Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:


Jedno malé...

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Pán a jeho štěňátko | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Blonďáček bude potrestán poměrně netradičním způsobem za své zlobivé chování a za porušení hned tří pravidel svého "Pána".
Klíčová slova: Naturalistický slovník, znovu porno bez zápletky(PWP), skoro S/M praktiky a mírné...mučení


Projekt Solos

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ewan Orton, Caim/Raim | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Jedná se o Sci-fi povídku. Ewanova sestra zemře za záhadných okoností, které mu ani rok po její smrti nedávají spát. Ewan rozhodnutý zjistit proč a kvůli čemu jeho sestra zemřela, pátrá, ale bohužel nic nenachází. Až jednou mu zavolá tajemný dokotr, který tvrdí, že zná přesný důvod smrti jeho sestry. Ewan odhodlaný zjistit pravý důvod souhlasí se setkáním. To ovšem ještě netuší, že onen "důvod" do jeho života zasáhne víc než by chtěl a od základu ho změní. (pozn. Každý by chtěl "takového" mimozemšťana :D)
Klíčová slova:


Rolničky I.

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter, Michail | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Moje první yaoi povídka vůbec. Sladké začátky, proložené vánoční atmosférou, ruskou mafií a jedním osudovým setkáním na letišti. Peter a Michali se potkají o Vánočních svátkách na letišti, o Vánocích by neměl být nikdo sám. Stačí jim jen pár dnů, aby jejich vztah zajiskřil. Aby se do sebe zamilovali.
Klíčová slova: rolničky