Přehled povídek autora - Cyane Snape

Dědečkův malý andílek

Odkaz | Autor: Cyane Snape | Překladatel: Tofiam | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius ztratil ten nejcennější svěřený poklad a děsí se reakce své rodiny...
Klíčová slova: humor, Mpreg , Drarry

LiviaCullen:
“Prvý diel mi prišiel o trošičku lepší. Trošku by som si želala aby autorka zapracovala na tom, možno to trochu rozviedla alebo pridala ďalšie pokračovanie.”
DenDella:
“Určitě je to o dost slabší, než první díl. Přišlo mi, že se na vtipnost sázelo až moc. Vtipné to sice místy bylo a po celou dobu čtení jsem měla příjemnou náladu, ale moc se tam toho nestalo. Hodně protahované a nepromyšlené. Jazyková stránka má na mé hodnocení taky podíl. Celkově taková ucházející blbinka.”
AdelleR:
“A vrátí jí to i s úroky... :D První díl byl lepší, ale i tohle pobavilo.”
Ostravanka:
“q”
l.terka:
“Slabší než první díl, ale také pobavil :)”
Mrmla:
“Pobavilo”
Adelaine:
“Mně to přijde o dost chabší než první díl. Pár vtipnějších chvil, jinak nic moc...”
belldandy:
“Líbilo se mi to, přestože si myslím, že si nepotrpím na roztomilé děti. ono to koneckonců bylo o to, že tam to dítě není. ;)”
Fleur Tera:
“zábavné a ľahko uveriteľné hoci Muž... sa mi páčil o trochu viac”
patolozka:
“Ještě lepší než předchozí. Tady už mi to přišlo i uvěřitelné:-) A pobavila jsem se.”
Nerla:
“Tenhle díl se mi líbil více než první. Není to už parodicky natolik ztřeštěné, ale pořád to má pořádnou porci vtipu, jen trochu jinak rozvrženou.”
kripolik:
“Muž byl lepší, ale i tak to bylo suprové :))”
te.ss.sa:
“první část o kousek lepší ale i přes to mě to pobavilo :D”
Nexer:
“Upřímně, bavila jsem se dobře. Ach jo, nejde dát 3, 5? Fajn, dám 4, nemůžu to pořád srovnávat s první částí...”
Crystal:
“Roztomilé :)”
Akkarra:
“Kvalit Muže to skutečně nedosahuje, ale představa Luciuse, jak tahá ze svého pláště cucací hrnek, mě dostala pod stůl. :)”
Memorin:
“Povídka se mi líbila, ale na jedno přečtení. První část, začátek či jak mám nazvat Muž v Dracově posteli, se mi líbil daleko víc.”
Ivet:
“Vize, jak Luciuse bude chtít zabít zbytek rodiny je okouzlující, Severus k popukání a Harry s Dracem k sežrání. Ke štěstí a k humoru více není potřeba.”
Bilkis:
“Pokračování je sice o trochu slabší než Muž ..., ale stejně je velmi milé. Myslím, že kdyby Lucius nahlédl v mládí do budoucnosti a tohle tam viděl, nikdy by se neoženil...”
Mandragora:
“Konečně se dozvíte pravdu o Molly Weaslyeové a proč prohrál Voldemort. A také k čemu jsou dobří mravenci. Možná ještě lepší než první díl.”
sigam:
“Pěkné počtení. Leč už ne tak dokonalé jako Muž v Dracově posteli.”
Pyriel:
“Pokračování Muž v Dracově posteli. Lucius dostal na starost svou vnučku a ta se mu, mrška, ztratila. Teď ji zoufale hledá a ještě zoufaleji očekává děsivý osud z rukou své milující rodiny.”

Muž v Dracově posteli

Odkaz | Autor: Cyane Snape | Překladatel: Tofiam | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vánoční překvapení pro Lucia Malfoye.
Klíčová slova: humor, drama, Mpreg, AU, neovyklý způsob zabití Voldemorta