Přehled povídek autora - Cat Samwise

Cheer Up, Myrtle

Odkaz | Autor: Cat Samwise | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: An upside down tale. What’s going on with Myrtle and her bathroom?
Klíčová slova:


Pride and Prejudice

Odkaz | Autor: Cat Samwise | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: AU - The life of Harry Potter, the schoolteacher, changes abruptly, when a party of rich unmarried men comes to visit his town. Will he be able to win over the man he loves?
Klíčová slova:

lia:
“---”
Fleur Tera:
“Dobrý námet a skvelé spracovanie. Len absencia akejkoľvek mágie je tak výrazná, že sa pýtam samej seba, či autorka natoľko neverí svojmu originálnemu príbehu, že musela použiť HP postavy, aby pritiahla čitateľov. A to je zrejme pravda, lebo inak by som sa sem nedostala ani ja :D veľmi pekne napísané, koniec naprosto mimo očakávaní a to mám rada, lebo ma donúti ešte niekoľko dní po prečítaní nad príbehom premýšľať a krútiť hlavou, ako to tak mohlo dopadnúť.”
zmije:
“Závěr poslední kapitoly jsem četla několikrát a doufala jsem, že jsem to třeba jen špatně pochopila a někde je tam schovaná odbočka jinam. No, nebyla. Celkově 3-4, za ten závěr to zaokrouhlím nahoru.”
Casiopea:
“Tohle samozřejmě vzbudilo mou zvědavost. Obávala jsem se, že to bude sladké, a v tomto ohledu jsem byla příjemně překvapená. Nejspíš to bylo hlavně díky tomu, že spojitost s PaP je opravdu minimální. Hlavní zápletkou příběhu ve skutečnosti je vztah dvou mužů v době, kdy homosexualita byla naprosté tabu. Jeden z nich (Harry) o sobě ví, že je gay, ten druhý (Severus) si to začíná uvědomovat také a hodně se tomu brání. Osobně moc nemusím příběhy HP, ze kterých je vypuštěna veškerá magie a vlastně používají jen kulisy a jména postav. Občas příběh také ztrácel tempo, nicméně, pro mě šokující konec vyvážil jmenovaná negativa. Bylo hodně zajímavé sledovat myšlenkové pochody někoho, kdo se snaží navázat vztah s někým stejného pohlaví, v době, kdy mu za to hrozily společenské i právní postihy. A jak už jsem řekla, konec mě odstřelil. Hodnocení 3-4.”