Přehled povídek autora - Caph

Stín Broadmooru

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, OC | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: V podstatě je to delší jednorázovka, rozdělená do tří částí. Cca šest let po válce... Draco sa ocitá v mudlovskom väzení pre duševne chorých nebezpečných zločincov. Jeho psychologička sa snaží zistiť prečo... Príbeh nám rozpráva schizofrenický zločinec, ktorý Draca pozoruje cez dieru v murive.
Klíčová slova: psychologické


Thank you

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Granger | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-03-20 | Počet kapitol: 1
Shrnutí: cca tři roky po válce Ještě nevím, jak přesně bude dlouhá, ale určitě bude o něco delší než SB a kratší než ZZSP :) Beru to ještě pořád jako jednu z nedějových povídek, takže žádný složitý zápletky, to až u něčeho dalšího. A název jsem si vypůjčila od písničky, která mě k tomu tak trochu inspirovala, myslím, že kousek textu se na konci objeví :)
Klíčová slova:


Za zradu se pyká

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Granger, Harry Potter, Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Hermiona mučená v Voldemortových žalároch Luciusom Malfoyom. Draco ju zachráni, zažijú spolu nádherné chvíle až kým sa na scéne znova objaví Lucius. Dokáže sa niekto ako Malfoy zmeniť, alebo je všetko výborne naplánovaná akcia? Geniálne napísaná poviedka plná nečakaných zvratov.
Klíčová slova: mučenie, znásilnenie, dramione

Ammorrek:
“v jednu chvíli jsem si myslela, že ji nedočtu, ale teď jsem za to fakt ráda :-) jedna z nejlepších dramione vůbec všechno tak věrohodně napsané :-) konec přečten jedním dechem......”
jesssnape:
“ne, ne, ne... ááá... řekla jsem si, že když to přečetla Benny, tak to taky zvládnu =D stálo mě to neuvěřitelné množství sil... ano, konec byl zajímavý... ale protrpět 28 kapitol, než se k němu dostanu?! děkuji, už nikdy víc... 2-3”
bwews:
“..”
Lucie:
“Napětí, romantika, skvělý sloh. Doporučuji.”
Aswalka82:
“-”
Luci.e.n:
“...”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Docela nevyrovnaná povídka. Prvních devět kapitol bylo úplně mimo mísu a hodně nelogických. Dalších 20 hrdinka jak z horší červené knihovny, která se čirou náhodou jmenuje Hermiona Grangerová a neméně romantický cizinec jménem Draco. Nicméně pak přišlo pár zvratů, první se mi hodně líbil, ostatní už daleko méně (epilog jsem pochopila až po přečtení komentářů:)). Proč teda dávám tak vysokou známku? Protože (nepočítám-li chvíle z těch úplně prvních kapitol) měla autorka příběh hodně dobře poskládaný dohromady a logicky velmi pěkně vymyšlený a navázaný na sebe, málo co opomněla, přitom se jí toho tam mohlo pokazit víc než dost. A tohle hodně obdivuju. Kdyby autorka zkrátila první větší polovinu povídky, dala by o trošku větší věrohodnost charakterům a neshodila tolik Brumbála, bylo by to velmi dobré dílo. 3/4”
Benny:
“Vánoce v mé rodině jsou zachráněny!Dočteno, sice mi střídavě tekla krev z nosu spolu s pocitem na zvracení a tu osobu, co mě do toho uvrtala nesnáším!:D Odlišné to začalo být od 29kpt(možná od 28-sex)Nicméně tomu za cirka 7 dobrých kapitol nedám vysokou známku.Protože 28kapitol si číst o románové hrdince šestákových románů, která není ani za mák podobná Hermioně Grangerové a do toho princ za bílém Šemíkovi nemá cenu.A zlom a gradace příběhu mi byla jasná a překvapení se nekonalo.Epilog byl sladkobolný..no to už mě do kolen nepošle.A jako fanoušek upozorňuji na Brumbála mimo mísu(jeden Voldemort prosím stačí)Za tři.”
Licona:
“...”
margotka:
“...”
Victoria:
“Možná se do toho pustím =)”
Emily:
“Jak mě nebaví cokoli komentovat hodnotit a tak, tak tato povídka mě donutila. Je skvělá, propracovaná, vymyšlená a boží!”
Slythoryn:
“Nedá se to popsat... je to prostě DOKONALÉ! Vždy jsem netrpělivě čekala, až vyjde další kapitola :)”
Keiko.kei:
“Nádherná povídka, možná trochu dlouhá, ale rozhodně stojí za to. Překrásně popsané city a vzájemné vztahy. Ale bohužel jsem vůbec nepochopila epilog...”
beruska:
“Pekna povidka, trosku zamotana, ale pekne”
Kate Mathews:
“Povídka se zajímavým a napínavým dějem. Na můj vkus psaná přiliš zdlouhavě, nekteré věci jsou tam řpíliš omýlány, ale není to nic, za co bych snížila známku :D”
Aha_Lucia:
“miestami som chcela rozbiť monitor. výborná, výborná!”
myosotis:
“Přečteno jedním dechem.. Nic není takové, jaké se na první pohled zdá být..”
zuzka:
“tuhle povídku jsem objevila nedávno a naprosto mě uchvátila, seděla jsem u počítače dokud jsem ji nedočetla :-) jedninné slovo, které ji pořádně vystihuje je geniální. před autorkou se hluboce skláním! :)”
Jacomo:
“Podle mne jedna z nejlepších českých FF, v pairingu Dramione možná úplně nejlepší. Skvělý příběh, neskutečně vyjádřené pocity hlavních hrdinů, nejistota a zvraty až do konce. Smrt. Láska. Zrada. Naděje. Touha. Trápení. Všechny barvy duhy. Prostě něco neskutečného, a přece tomu bezvýhradně věříte.”
Rebelka:
“Po prvních třech kapitolách jsem si myslela, že vím přesně, jak to všechno skončí. Ale autorka rozehrála s postavami tak úžasnou partii, že jsem byla napnutá až do posledního odstavce. A i ten mě překvapil :o). Jakožto zásadní odpůrkyně "milého" Draca bych si nikdy nemyslela, že se mi bude líbit něco takového. A že nakonec celému příběhu bez výhrad uvěřím.”
Nade:
“Úžasná povídka, u které prostě neexistuje nuda. Tolik dějových zvratů mě dostávalo úplně do kolen. Ale jedno je jisté - nic není jisté.”
Akkarra:
“Pořád jsem přemýšlela, co na téhle povídce všichni mají. V 29. kapitole jsem to pochopila. :) Jen tak nějak úplně nechápu ten epilog.”
ZJTrane:
“Ďakujem za to, že som sa od tohoto príbehu nedokázala odtrhnúť a čítala som ho v noci na úkor spánku a celý deň v práci, nevnímajúc okolie. Ďakujem za úžasný zážitok. Bolo to kruté, bolestivé, nádherné a dokonalé.”