Přehled povídek autora - BewitchetOne

Horká peprmintová čokoláda

Odkaz | Autor: BewitchetOne | Překladatel: Ottawianna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/RL/SB | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Promrzlý Remus hledá útočiště v útulné kavárně, tam však nachází Harryho, mladého muže, který voní jako jeho druh… on však již jednoho druha má. Co s tím dobrosrdečný vlkodlak udělá?
Klíčová slova: AU, Lily a James žijí

Rulie:
“všechno bylo řečeno. Nebyl to takový průšvih”
AdelleR:
“...”
LiviaCullen:
“...”
Temna0Maky:
“...”
Zástupkyňa:
“Áno, na to čo som to prečítala to sedí. Ale nebavilo ma to, natoľko aby som v tom pokračovala. Možno tie mená, to, že sa v tom človek chvíľami strácal, ikeď nie veľmi a... vlastne uvažujem že tá 3 je tam hlavne kvôli páru SB/RL i keď bol vykreslenýtak ako bol, ale no čo. AU. takže, slabá trojka.”
l.terka:
“Pěkné”
kami:
“...”
Tintinka:
“Krásně romantický příběh, který mi prostě sedl do nálady a osladil večer...”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Tato trojka byla opravdu povedená, ale nějak jsem se nemohla začíst a někdy jsem byla zmatená kdo mluví, kdo co dělá... celkově lepší průměr”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“pribeh dobrej, ale hrozne mi tam vadila ta tuna prechodniku...”
Zrzka Lenka:
“Dobrá povídka - já mám opravdu ráda tuhle trojici!”
sandymathews:
“:)”
ZJTrane:
“Zvláštna poviedka. Nie som fanúšikom Harryho a úplne by mi stačila dvojica Sirus a Remus, ale bolo to zaujímavé.”
Nade:
“Určitě to stálo za to ...”
Akkarra:
“Já nevím, mě to nějak nechytlo... Na mě je to zřejmě až trochu moc AU. Ani jsem to nedočetla do konce, zabalila jsem to po první kapitole. Což mě sice mrzí, ale já se k dalšímu čtení prostě přinutit nedokázala.... =(”
finde:
“roztomilé,”