Přehled povídek autora - Avada

Dcéra Bellatrix

Odkaz | Autor: Avada | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP, HG, RW, LV, AB, DM; OCs | Rating: R | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-06-04 | Počet kapitol: 153
Shrnutí: Do Bradavic přijíždí nová tajemná studentka, Voldemortova dcera Tamara, objevuje se nová věštba ohledně Harryho a Pána Zla. Rodí se nové vztahy a přátelství.
Klíčová slova: Voldemortova dcera, Mary Sue, smrtijedi, jiná věštba

Salome:
“Připadalo mi to hrozné po všech stránkách, ale musím přiznat, že jsem to nečetla celé. Nejsem sebevrah. Je tam hrozně pravopisných chyb, a nejen v interpunkci, ale i perličky typu Blecovcou (pokud netušíte co to je, tak vás ujišťuju, že jsem v tom rodinu Blackovcov také nemohla dlouho rozpoznat), navíc hodně nelogická hlavní hrdinka - je to MS, samozřemě, ale retardovaná MS. Strašná kombinace. Hrdinové se chovají jako děti, ne jako adolescenti (ono je mezi tím skutečně nějaký, byť malý, rozdíl). OOC jsou snad všechny postavy, nejvíc Bellatrix, ale tuhle soutěž v podstatě nejde vyhrát.”
Neimh:
“Ták, na fanfiction přibyla nová kapitola, já to začnu číst od začátku a co nenajdu? MS na entou, krátké dialogy a prakticky žádný zajímavý děj. Jak už to u Voldyho dětí bývá, že? Nedočteno, po pěti kapitolách začne lézt na nervy.”
Smrtijedka:
“Povídka se víceméně skládá (pouze) z dialogů a čas od času nějakých těch popisů bojových scén. Autorka se svou MS (a neváhám ani na okamžik hlavní hrdinku takto označit) provádí všelijaké psí kusy, přisuzuje jí neskutečné kouzelné síly, chvílemi z ní dělá blázna, hysterku či milující matku. Telenovela na druhou. Nedočteno.”