Přehled povídek autora - Anna Štefánková

Metrénský incident

Odkaz | Autor: Anna Štefánková | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanvid | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: První český Star Trek fanfilm. (To je asi jeho hlavní přednost. :) Příběh posádky lodi USS Avatar, která se pod velením kapitána Talisy Ren odvážně pouští na záchrannou misi, kde ne všechno se odehrává podle plánů posádky (a někdy i scénáristů). Profesorka T'Prill byla z neznámého důvodu unesena až dosud nekonfliktními obyvateli planety Metrén. Jak posádka v čele s kapitánem zjišťuje, k jejímu vysvobození diplomacie stačit nebude.
Klíčová slova: fanfilm, fanvid, fanvideo

Lanevra:
“Hodně jsem o tom slyšela, už mi to bylo i vnucováno, ale viděla jsem ukázky, porovnala s jinými ff filmy a trochu jsem se zlekla. Obávám se, že o to opravdu nemám zájem, ač jsem sklaní fanoušek ST a opravdu oceňuji, že Češi něco takového vytvořili.”
belldandy:
“Na tohle má smysl se podívat už jen proto, aby si člověk uvědomil, co za zázrak se povedlo tvůrcům těch ostatních fanfilmových záležitostí, které jsem na FF deník přidávala (Star Trek Phase II, Born of Hope, Hunt for Gollum). Takhle prostě vypadá průměrná amatérská práce a to i za předpokladu, že se všichni zúčastnění moc snaží. Ty primitivní vizuální efetky bych jim i odpustila (chápu, že navíc prostě nebyly možnosti), ale ten mizerný zvuk mě vážně štve. (To nikdy neslyšeli o postsynchronech? S tím není až tak těžké něco udělat a celé by to bylo mnohem koukatelnější.) Na trojku hodnocení vytáhnu hlavně z vlastenectví nebo řekněme to jinak: jako ocenění toho, že tu někdo něco takového taky zkusil, ale uznávám, že sledovat to je tak trochu utrpení. Pokud jde o příběh je to takový StarTrek-ovský průměr. Nic mimořádného, ale docela pobaví a při tom neurazí.”