Přehled povídek autora - Amsuhl

Letters

Odkaz | Autor: Amsuhl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, HG, RW, GW | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Naprosto nesmyslné. Harry dostává dopisy od Hermiony, která si dělá starosti o to, jak mu je, Rona, který je netaktní trouba, a Ginny, psychotické fanynky. Tohle je o tom, jak si já přeju, aby reagoval, místo aby je tisíckrát ujišťoval, že je OK, a byl milý k Ginny.
Klíčová slova: humor, parodie


The School Years of an Innocent Lad

Odkaz | Autor: Amsuhl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Série jednorázovek k YaWP. Ne sequel, pravděpodobně ne moc v pořádku. Špatný humor. Harry je manipulativní mizera cílící na světovou dominanci, ale někde se musí bavit. A myslí si, že Bradavice jsou na to slušné místo…
Klíčová slova: humor


You're a Wizard, Potter

Odkaz | Autor: Amsuhl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SS | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Místo Hagrida přijde Harryho vyzvednout Snape. Harry však není povolný a Snapea čeká peklo, když vezme Harryho nakupovat a do Bradavic. Zobrazuje velice inteligentního a sarkastického Harryho. Parody of Snape fics and Mary Sues, if you squint.
Klíčová slova: humor, parodie

Fleur Tera:
“...”
Aha_Lucia:
“k prečítaniu”
Pyriel:
“HP s výraznou poruchou osobosti (MPD). A první se s jeho různými tvářemi seznámí SS, kterého místo Hagrida pošle Brumbál, aby ho uvedl do kouzelnického světa. Kdo čeká, že je to hned sblíží, může si jít najít jinou povídku :-)) Tenhle HP je jasný Zmijozel, který má za cíl ovládnout svět - a proto nečekejte, že se dá zařadit do Zmijozelu (leda proto, aby tím tak krásně lezl na nervy Snapeovi) Škoda, že tu nejsou popsaná školní léta, ale možná je to takhle lepší, mohlo by to zkazit dojem. 4, 5 Pár náznaků je v The School Years of an Innocent Lad”