Přehled povídek autora - Alis

Jak Black narazil ... na Snapeku

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Serena Snapeová, Severus Snape, Pobertové | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 46
Shrnutí: Co se stane, když krásný, chytrý a arogantní Black narazí na někoho jako je on sám jenom v ženské verzi? A co když ji prostě bude za každou cenu chtít? Především proto, že ona bude odmítat jeho. Navíc je tahle dívka z rodiny, kterou Sirius nemůže vystát. Tedy celou rodinu ne, jen jejího bratra. A změní se priority a způsob života těchto dvou lidí, když vylétnou z Bradavic? Někdy může život nezvratitelně ovlivnit snůška náhod, nedorozumění a špatných rozhodnutí, na jejichž nápravu je pozdě.
Klíčová slova:

Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Prsa v prvním odstavci mě neodradila, ale průsvitná bílá noční košilka na koupání o pár odstavců už jo. :-D”
kami:
“Autorka ešte nevie, či sa bude pridŕžať kníh alebo nie, ale inak má Snape sestru. A je to "originálne" dvojča. Z nejakého neznámeho dôvodu by mal byť Black lepší v elixíroch ako Snape. (Povedzme si úprimne, tu si originalitu mohla odpustiť a nechať Blacka tupcom.) A to som sa dostala len k druhej kaitole, a ani jednu som nedočítala dokonca. A samozrejme, že je tam MS. Skúste hádať, kto to je? - S plnou vážnosťou píšem, že som chcela dať poviedke šancu, je tam predsa mladý Severus, takže som si chcela prečítať kapitoly len s ním, ale vyťahujem bielu zástavu a vzávam to.”
Lanevra:
“Hnědé vlasy, černé oči a zmínka o prsou v prvním odstavci + zamilovaně vzdychající Sirius = zdrhám bez dočtení a hodnocení.”
Nerla:
“...”
SinamLlumi:
“Nemůžu se dočkat!!”
Mrmla:
“Ne”
Ginny2:
“Super! Naprosto nejlepší!”

Nepřekonatelné překážky

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, RW | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Hermionin život po válce. Je šťastná, šťastná, dokud... Některé postavy se budou zpočátku zdát OOC, ale nebudou. A některé OOC budou alespoň trochu (např. Severus - myslím, že Sev by o své studentce prostě nikdy nepřemýšlel jako o partnerce - totiž o žádné ženě krom Lily). Trocha paringu HG/SS a do toho Hermionin manžel Ron, který svou ženu miluje a nehodlá ji nechat jen tak odejít.
Klíčová slova: po válce


Padlý anděl

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Rosanne Lestrange, Rabastan Lestrange, Severus Snape, Sirius Black, Bella Lestrange | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-02-08 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Rosanne Lestrangeová je mladá, vdaná žena, která má v životě jedno velké, nepříjemné tajemství. Její manželství není ideální - její muž jí nijak neubližuje, přesto... by si přála být šťastnější. Nebo když ne šťastnější, tak alespoň užitečnější...
Klíčová slova: het, originální postava


Severusův syn Harry

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Viviana s dcérou a jiní | Rating: neobmedzený | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Povídka o tom, co by se stalo, kdyby byl Harry ve skutečnosti syn Severuse Snapea. Je rodičovská láska automatická? A co když Severus miloval Lily mnohem víc, než je schopen milovat svoje dítě? Jak se s informací, že je otcem Lilyna dítěte, popere? Jeho nejdražší Lily zemřela, aby Harryho ochránila. Není tedy Harryho vina, že Severus nemůže být se svou životní láskou? A pokud začne mít chlapce rád, bude to konec? Nebo je čekají další překážky, které je třeba překonat?
Klíčová slova: Sevitus


Spojeni životem

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Pearl Warriorová, Nathaniel, Severus Snape, Draco Malfoy, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Příběh Pearl Warriorové. Mladé ženy, pro kterou se stal smyslem života její syn Nathaniel. Miluje ho jako nic a nikoho na světě. Přestože jeho otce nenávidí z hloubi duše. Nemusela by se tím mužem zabývat, kdyby byl její syn navždy malým chlapcem. Jenomže každé dítě roste a pokládá otázky. Chce vědět, kdo je jeho otec. A tak mu dá Pearl nějaké odpovědi. Odpovědi, které upravila tak, aby mohla svého syna učinit ještě šťastnějším. Jak to ve skutečnosti bylo? Aby se mohlo tohle klubko rozmotat, musí se Pearl vrátit o spoustu let zpátky. Do svého 6. ročníku, do roku 1997.
Klíčová slova:


Spravedlnost pro Prince

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter, Ginny Weasley aj. | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Voldemort je mrtev. Smrtijedi poraženi. Ale svět je úplně jiný, než si Hermiona Grangerová představovala. Lidé, kteří jsou u moci, se nechají ovládat pomstou. Proviňují se na mnoha lidech. Ale Hermiona je nechce nechat, aby se provinili na jednom, který si to ani v nejmenším nezaslouží. A tak se dostává do společnosti Severuse Snapea. Musí se schovávat, dokud dívka nevymyslí, jak jej očistit. Jenomže chce být Severus očištěn?
Klíčová slova: Soud, útěk, spolek pro ochranu nespravedlivě stíhaných


Spřízněné duše

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Thaleia Hroodská, ... | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: domluvený sňatek, o který ani jeden z nich nestál. Ale nemají jinou možnost. Ovšem mohou se alespoň nenávidět! Avšak co když mají jejich antipatie nesprávné důvody? To vše komplikuje doba, protože v kouzelnické společnosti se schyluje k válce.
Klíčová slova: domluvený sňatek, severus, mary sue