Přehled povídek autora - Adari

Black Dawn

Odkaz | Autor: Adari | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Sequel k Lost Hope. Pokud si kouzelnický svět myslel, že po smrti Harryho Pottera bude znovu nastoleno normálno, dům Blacků má pro ně novinky. A stejně tak nový duch… který je tak nějak zelený.
Klíčová slova:


Lost Hope

Odkaz | Autor: Adari | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SS, DM | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Ten plán byl dokonalý. Provedení dokonce ještě lepší… ale všichni se zapomněli poradit s Moudrým kloboukem, který měl svůj vlastní názor. Koneckonců, co můžete čekat od klobouku, který obsahuje všechny čtyři zakladatele?
Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu, smutné, smrt postavy

Trinyx01:
“....”
l.terka:
“:)”
sarin:
““...””
zmije:
“přečtu”
Pyriel:
“Tohle je taková zvláštní povídka, jak se všichni obrátí proti HP, když je zařazen do Zmijozelu. Říkala jsem si, že to je příliš, že takhle by přece nejednali - ale… je to vlastně zrcadlová reakce toho, jak se k Harrymu choval Snape. Takže co kdyby se stejně tak k Harrymu chovali ostatní učitelé. A všichni nezmijozelští studenti stejně, jako ti zmijozelští v kánonu? A najednou ta povídka není až tak OOC. Jen je o to smutnější. Velize pozoruhodné myšlenky (včetně té tirády Petunie k Narcisse), závěr má v sobě prvky veselosti (a příslib velké zábavy). Obrovským problémem je provedení povídky. A to nemluvím jen o gramatických chybách a překlepech, ale o stavbě vět, kdy jsou často celá souvětí matoucí, rozhovory, kdy nevíte, co která strana říká, nejasné časové zařazení, které se dá odvodit leda tak podle trola nebo blížících se vánoc. A spousta věcí vynechaných či jen nahozených, to tuhle povídku sráží. Ale za opravdu zajímavý a neobvyklý nápad dávám slabé čtyři hvězdičky. Má sequel Black Dawn”