Výběr autorů podle abecedy

brandivina

Special Training

Odkaz | Autor: Brandivina | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Matty Morbid | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Taneční trénink dvou mužů se může zvrtnout v pěkně horkou záležitost.
Klíčová slova: PWP, tanec, gay, Lambert, slash


Tajemná návštěva

Odkaz | Autor: Brandivina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape + neznámý | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Překvapivý večer Severuse Snapea (PWP)
Klíčová slova: PWP, Snape


Zrádné opojení

Odkaz | Autor: Brandivina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka napsána pro Challenge 2015 Snarry na přidělené téma: \"Noční krásy skomírají za svítání a k dětem vína se v ranním světle často nikdo nehlásí.\" (Dee) Postavy silně OOC, Mpreg
Klíčová slova: snarry, Severus, Snape, Harry, Potter, HP

Benny:
“Co k tomu víc konstruktivního napsat než co napsala Akkarra, Lanevra či Kalamity Jane?Asi jen opravdu osobní a nestranný pohled, i když pokud autorku znám, jak to napsat, že?Postavy jsou otřesné, mimo svůj charakter, jeden nápad střída další, to ani nemluvě o Dracovi u kterého jsem si rvala vlasy s tím, co to tam ten magor robí, mužské postavy s pravidelnou menstrulaci, s kterou mne prudí..Pak samozřejmě přidaní ff samotnou autorkou, hozena čtyřka take od autorky, pod jiným nickem..ne, zkrátka se to nepovedlo.Snad to příště výjde.Snad :/”
KalamityJane:
“Za číslovky se kaju, to mi fakt uniklo. :O povídka můj šálek kávy neni. Nemusím dojimajiciho se Severuse, breciciho Harryho ani mpreg. Přesto se mi nápad malfoye, který svádí ženatého Pottera líbil, a každý jsme nějak začínali. Pravda, svou prvotinu bych na deník v životě nepřidala, a když to někdo udělá, tak musí počítat i s kritikou. Aby ta kritika byla konstruktivni, doporucuji autorce soustředit se na jeden námět, ne na pět naráz v jednorazovce. A pokud jsou postavy ooc, je vhodné vysvětlit, proč je takova, jaka je, lepe se pak její chování chápe.”
Lanevra:
“Náhodou, člověk by nevěřil, že na tak vážně znějící zadání, vznikne taková pěkná parodie. :-D / Včera v noci jsem z toho měla záchvaty smíchu, teď udělám trochu racionální komentář. Po slohové stránce to ve skutečnosti není špatné, kdyby autorka lépe vyvážila vhodnost užívání přirovnání vzhledem k ději. Také doporučuji okamžitě opravit všechny číslice v textu, protože ty tam nepatří a popravdě se hodně divím, že tak renomovaná autorka, překladatelka i beta, jako je Kalamity Jane, tam takové zvěrstvo nechala - pokud si to autorka po betování opravila zpět na číslice, tak se Kalamity omlouvám a vina leží na autorce. O tom, že postavy jsou totálně OOC, netřeba se ani zmiňovat. Jinak bych možná dala za dva dokonce i tři body - autorka píše jen velmi krátce a na prvotinu je to slušné alespoň po té slohové stránce - jenže si povídku přidala sama a tím porušila pravidla FFD, takže nejméně o bod dolů.”
Extasy:
“HP příběhy čtu sporadicky a tohle bylo roztomilé a odpočinkové, což v poslední době potřebuju. Radím autorce, ať píše dál a zaměří se na zápletky, styl psaní se mi líbí :)”
Hulk:
“A tak nebudem se s tím srát, milé čtenářky.Dáme autorce krásnou nulu za to, že mi zabila i poslední kapku naděje v čitatelné české snarry ff, seru na českou scénu!Je to tak dokonalé, že si může blahopřát, že u mě porazila v top žebříčku bad autoru i Anonymku SS.Rozněžnělej Potter i Severus, Laciná děvka Malfoy nebo to byl jakože Draco?No je mi blujno.Drahá autorko, malá rada;NEPIŠ!!”
tomsar:
“:-)))”
Olga Olí Cher:
“...”
shadow:
“Občas je „na vypnutí“ dobrý i laciný ženský románek, ale tahle povídka je už za hranou snesitelnosti.”
jesssnape:
“blééé...”
Akkarra:
“Tuhle ufňukanou histerickou tirádu dočítat nehodlám. Potterovi se zřejmě zbláznily hormony a tak se chová jako opravdu vypatlaná třináctka (pokud tedy zrovna nemá menses a nebulí), Snape postrádá značnou část mozku a Malfoy!!! pije Captaina Morgana a předvádí starou fintu "tady je ale horko..." Asi taky někde chudák potratil část své mozkovny. Prostě peklo...”
brandivina:
“"..."”