Výběr autorů podle abecedy

Ruth Solomon

Disharmony in the Dungeons

Odkaz | Autor: Ruth Solomon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Hermione Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Marriage Law Story. Severus has to marry Hermione. Not an ideal situation. Severus' lovers aren't happy. Many twists, turns. Extremely Dark Fic. Heed warnings.
Klíčová slova: AU, Challenge, M/F, Lemons, Some Humor, Graphic Violence/Brutality Mutilation,   OC, M/F, Oral, Anal, M/M rape, Character Death

Katekyo:
“...”
Amarilli:
“Prvých cca 20 kapitol sa takmer žiadneho sexu ako takého nedočkáte... a potom akoby sa s ním vrece roztrhlo... škoda len toho OOC Severa... v závere... SPOILER* začne to ako klasická zápletka s manželským zákonom a manipulatívnym Dumbym, ale hneď v počiatku príde Hermiona k objavu, že zdanlivo asexuálny majster elixírov má po ruke hneď niekoľko mileniek. Autorka napísala hneď v počiatočných kapitolách rozhovor medzi hlavnými aktérmi, kde Severus ubezpečuje Hermionu, že ani zďaleka neprivíta s radosťou vo svojich komnatách neskúsenú pannu. Hermiona zareaguje naozaj veľmi zaujímavo, a síce, že predstiera, že má v skutočnosti aktívny milostný život, čo neskôr povedie k niekoľkým naozaj vtipným situáciam*KONIEC SPOILERU Tiež sa mi v neskorších kapitolách páčilo neobviklé zapojenie Petra Pettigrewa.. a aj konečné vysporiadanie sa s Voldemortom... autorka nechala tak trochu dosť neobviklý, niekto by povedal až otvorený, koniec. Ja si myslím, že koniec bol veľmi dobrý, adekvátny... možno asi aj nezámerne, priam epický. Priniesol po všetkých tých... normálnych kapitolách úžasné posolstvo... a síce, že dobro neexistuje bez zla a vždy bude medzi nami.... dala by som tak 3 body, ale za ten koniec to zvýšim... ťažko povedať, či sa k tomu niekedy vrátim, ale určite to vo mne zanechalo hlboký... dojem (a deficit spánku).”

HOGWARTS MEETS SOUTHPARK

Odkaz | Autor: Ruth Solomon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Všichni | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Zobrazenie niektorých HP hrdinov v Southpark prevedení.
Klíčová slova: Fanart, HPxSP