Komentáře k povídkám autora/autorky: Frox

Stránky: 

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Draco bol v tejto kapitole perfektný :D A ostatné bolo krásne dych-berúce.”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezké. 4*”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Pokračování povídek Nejkrásnější dárek a Nejkrásnější dárek II, stejně skvělé čtení jako dvě předchozí části. Prostě celá Frox! (děkuji Ti, že jsi tohle napsala, povídání si to snad ani nezasloužilo)”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Perfektní zakončení celé povídky... možná mi jen trošku chyběla reakce Potterových na Alův útěk, ale co už :D Krásné čtyři hvězdičky!”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Táto kapitola bola o nádhernom milovaní. Rada by som sa dozvedela aj o Alovej rodine, ale inak sexík krásny.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A ta povídka je tu přitom uvedena ten seriozně... umřela jsem smíchy. :-D”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“další skvělá povídka od Frox”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Určitě jsem to už četla. Naprosto určitě, ale stejně mě to opět srazilo na kolena a já mezi slzama smíchu pomalu neviděla na text anéb jak se dá klišé napsat trochu jinak. :-D 4+”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Je to věky, co jsem to četla, ale když jsem si dneska připomněla, o co jde (a potěšeně shledala, že TO je ta povídka, co ji už půl roku hledám, žeanojaksi), neodolala jsem a musím přidat komentář. Hláška "Četla jsem to v Bravíčku." bude navždy v mém srdci; stejnětak poznámka o čvachtající roznožce. Lestrange válející se smíchy po podlaze byl jen bonusem před dnešní zkouškou, na kterou zcela typicky neumím. Miluju styl, jakým Frox píše. Jak ironii, tak depresi, tak parodii, tak romantiku.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Tečú mi slzy... viem precítiť čo prežíval cítil Lestrange... ja nemôžem.... moja bránica je zničená...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nemůžu si pomoct, ale je to skvělá parodie na všechny TYHLE povídky. :-D”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten Lestrange... :D Tohle je vážně pěkná parodie. Ať žije Bravíčko! ;)”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé. Ja som si to tam všetko užila všetko s nimi. Aj ten smiech s Rodolfusom a Bellou. Ďakujem Ti Frox, kdekoľvek si ♥”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Benny:

“Netušila jsem,že i takový brak jako Bravíčko může být dobrý rádce.Takových perel tam bylo více.”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela mě zaujal způsob, jaký je to psané. Pár věcí mi tam sice vadilo, ale jinak je to dobré. :)”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

assez:

“No detektivka, no. Rozhodně dobrý nápad.”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

kami:

“Nepáčilo sa mi rozuzlenie príbehu, inak na to, že je to snarry ma to zaujalo.”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Dobrá detektívka, a myslím, že vzťah Snapea k Harrymu bol zrejmý. (Galantne otváral dvere) a to, že Harry chcel aby ho pobozkal? Citové a psychycké napätie, žena ho podvádzala, zabili mu šéfovú, vrah není vrahem a tak dále... Škoda len, že Draco nebol so Snapeom... auhm, som spokojná. :)”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“3/4. Pěkná detektivka i vztah se mi tam takto naznačený líbil. Mohl být propracovanější konec, ale celkově líbilo.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je to umění, nebo jen kýč, který si na umění hraje. A že to většinou poznám hned. Za to mlžení čtyřka, jinak bych dal trojku.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Lenette:

“veľmi milé, tak akurát na dobrú noc:)”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Skvělá povídka o tom, jaké všemožné přirozené důvody můžeme mít k tomu, abychom dělali věci, které ostatním mohou občas připadat nelogické. Příjemné čtení, ke kterému se ráda vracím.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Zajomavá povídka o nalezení cesty jednoho člověka k druhému o mezilidských vztazích a schopnosti odpouštět. Nádherně procítěné a neskutečně lidské vyprávění.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tenhle cyklus miluju a hrozně ráda se k němu vracím. V pozdějších dílech už to sice nebylo tak úplně ono, ale závěr neměl chybu. :)”

Stránky: