Komentáře k povídkám autora/autorky: Pecka

Stránky: 

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“x”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Pánečky, toto je sila, akú dokáže splodiť jedine Pecka... Proste... sila! (Ona byť Pánom zlá, Potty nemá šancu :D ) - som po 8. kapitole... Sila...”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“...”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Některé konstrukce a rodinné vazby se mi zdaj až příliš vykonstruované, ale jen, když o tom zpětně přemýšlím. Pecka píše tak přesvědčivě, že v okamžiku, kdy čtu, tak tomu věřím. Jen, kdyby bylo pokračování.”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“...”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“...”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...uvidíme...”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“...”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Nemám dočteno a asi ani nedočtu. Takže hodnocení jen prvních cca 25 kapitol. Na začátku dobrý, protože to vypadalo na dobrou parodii a dost jsem se zasmála, ale v momentě, kdy jsem zjistila, že to autorka myslí vážně, tak konec. Začalo to padat do profláknutých milostných klišé. Nicméně, poměrně dost nápadů mi přišla zajímavá a vtipná (např. podoba Naginy), jen se prostě začaly ztrácet v tom balastu kolem. Takže tak.”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Akinimodel:

“Ahojky! Mám takový menší problém... na netu jsem našla prvních 7 kapitol povídky Tom a nesnesitelná šprtka a moc se mi líbila. Bohužel nemohu najít zbytek kapitol a odkaz na této stránce mi nefunguje. Nemá ji někdo náhodou staženou nebo tak něco? Jestli ano, pošle mi ji prosím na email? domca.kovacikova@gmail.com Předem děkuji.”

Stránky: