Komentáře k povídkám autora/autorky: Pecka

Stránky: 

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Jak už tu kdosi napsal - vracím se k ní a pokaždé mě dostane ... výborná, skvěle napsaná povídka.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Excelentní - není to sladký severitus - je tam násilí, světlo, zlo, temnota, pochopení ... je to podivná kombinace emocí a osudů - navíc je to perfektně napsané - líbilo se mi to a někdy se k tomu vrátím”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Túto poviedku som čítala hádam tak stokrát a zakaždým mi vyrazí dych. Autorku absolútne zbožňujem. Väčšinou vyhľadávam slash, no aj napriek tomu je toto veľdielo na vrchole môjho rebríčka! Absolútny skvost.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Skutočne výborná poviedka, úplne iná než všetky ostatné na túto tému. Vynikajúco napísaná, strhujúca, prečítaná jedným dychom. Lucius je tu skvelý.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

MoonyStars:

“Temné a psychologické, presne také, aké autor sľubuje. Spisovateľka s veľkým talentom a úžasným štýlom. Príbeh, ktorý vo mne zanechal hlbokú myšlienku a rôznorodú paletu pocitov. Určite si v budúcnosti tento príbeh prečítať opäť, aby som z neho mohla nasať všetko, čo v sebe ukrýva.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

SallomkaP:

“Tak až na tu jednu kapitolu (s přílišnou temnotou), přečteno jedním dechem, chytlavé, Snape naprosto věrohodný (ne jako takový ten přeslazený blb), bez Mystika nemá smysl číst. Moc se mi to líbilo”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Přečteno jedním dechem. Nádherná”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“Parádní povídka, jedna z mých oblíbených. Je jiná, velmi netradiční a nádherně kanonická v popisu Snapea (minimálně ho vnímám zjevně velmi podobně, jako autorka). Žádné sladké plácání po ramenou a uklidňující slova shovívavého Snapea-mentora. Navazující Mystik mě už tolik neoslovil a chápu, že ani Krev není voda nebude čtení pro každého. Příběh není veselý, vztahy jsou hodně vyhrocené, postavy zoufalé. Celek ale funguje skvěle.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Rovnako ako Krev není voda som toto pokračovanie prečítala jedným dychom. Miestami ma autorka dohnala až k slzám, za čo autorke všetka česť. Krásny príbeh, krásne situácie a výdatný koniec.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Originálne dielko, neverila som, že sa z neho bude dať zmysluplne vykorčuľovať , ale nakoniec to bolo tak premyslené, že som sa milo prekvapila.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Jak název napovídá, pokračování už není zaměřeno na rodinu, ale roli Mystika. Povídka byla úžasná, jen mě trochu zarazil Epilog. Sice vše dobře končí, ale Harryho situace mě trochu rozesmutnila.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Stejně jako Krev mě to naprosto uchvátilo. I když je konec smutný, takový, který bych rozhodně nechtěla zažít, patří tam. Kdyby to dopadlo jinak, ani by to nebylo ono. Pro svět to dopadlo dobře, ale muselo se za to něco obětovat.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Stejně jako Krev není voda i tahle povídka je skvělá. Občas stejně jako u filmů se mi stává, že další série nejsou až tak dobré, nebo mě tak nazujmou jako prvné série. Tohle ale neni ten případ. Poslední kapitola tomu dala perfektní tečku.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ranchan:

“Píši tento komentář zpožděně, už to mám celé přečtěné. Opravdu úžasná povídka, propracovaná, strhující, napínavá.... už mě nanapadá co více napsat jako klady...:) V předchozím díle jsem pořád zcela nechápala ten vztah mezi Severusem a Harrym, ale po tomto dílu jsem to již pochopila. Ten konec se mi velice líbíl...”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Uf uf, tenhle díl je vydatný. Úžasně kombinuje akci s vnitřním vývojem hrdinů, všechno psané zlehka a zcela uvěřitelně. Nejvěrohodnější popis konce války, který jsem kdy četla (včetně originálu). Z konce mrazí, nějak mi popis nového světa asociuje Minority Report zkombinované s osvícenou diktaturou. Řadím mezi své nejoblíbenější.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

leporelo:

“prva cast tohto pribehu s nazvom "Krev neni voda" ma jednoducho nadchla a nemala som jej co vycitat...ani tu sa neda povedat, ze by som nasla chyby..naopak, pribeh je skvely, komplexny a skutocne inovativne spracovany...vyhrady ak vobec sa to tak da nazvat je mozno prave ta inovativnost...na mna to asi bolo az prilis ine..uz akokeby to nebola FF k HP...koniec koncov ved sam Harry sa na konci uz Harrym skoro ani sam necitil, takze mi to prislo akoby sa to pretavilo do ineho pribehu. Na druhu stranu ten pribeh bol fakt pecka :DDD takze z tych 5 bodov neuberiem ;) nechcem spoilerovat ale neodolam este akemusi dodatku: Harryho strataúnestrata ludskosti bola neskutocne silna cast pribehu, ktoru som citala viac krat po sebe aby som si vychutnala kazdu nuancu autorkynej fantazie a pisatelskeho umenia...bravo ;)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

SallomkaP:

“Psala jsem u jedničky, jedno bez druhého nemá smysl číst. Skvělé dílo, za mě nejde říct, co je lepší. Bavila mě Harryho role a scény s Voldíkem, líbil se mi Snape. Skvělý!”

Odpoutaná

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná jednorázovka. Vysvětluje, ale neomlouvá. Pecka mě zas jednou přesvědčila...”

Odpoutaná

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Asi by bylo vhodnější číst večer, ale lepší teď než nikdy.”

Odpoutaná

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

palanda:

“.”

Stíny a šero

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Tak.”

Stránky: