Komentáře k povídkám autora/autorky: Sevik99

Stránky: 

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Jejda, tohle jsem četla dávno... když jsem ještě četla het povídky :D ale co si pamatuju, tak to byla luxusní povídka.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(SPOILER) Nebýt té zdejší chvály, tak to odložím pro nezájem po čtvrté kapitole. Snape používá v rozhovoru fráze jako "zazdít téma", "snůška keců", "miluju tě, amazonko" a "jste docela praštěná", pomoc! Navíc v prvních dvaceti kapitolách úplně chybí atmosféra, naštěstí jsou kapitoly tak krátké, že se tím dá prokousat. S přibývajícími kapitolami se styl psaní lepší, konec je dobrý - když se autorka konečně přestala pokoušet o romantiku a začala popisovat akci. Charaktery jsou všechny úplně mimo, nejvíc Snape, (viz výše,) ale i Harry a Ron to hodně ošklivě schytali a já opravdu z duše nesnáším povídky, kde jsou za absolutní idioty. No a pak je tam samozřejmě hromada logických nesrovnalostí, jakože úředně mrtvá Hermiona svolává BA, ačkoliv o tom, že žije, se do té doby nesmělo říct ani Řádu, aby se na ni neuspořádal obrovský hon. Že Snape vlastní padesát tisíc nemovitostí, už jsem z fanfikce zvyklá a bratra jsem si docela vychutnala. Ale safra, ten únos Ginny ze smrtijedského sídla - to ji jako kolem stráží pronášel pod kabátem či jak? A proč furt bylo "naštěstí", když se viteál nerozbil, a to například i při finální bitvě? A jak ho ničili kluci, když jim ho Hermiona nedala a byla unesená pryč? A nejlepší hláška povídky: (řadový smrtijed se vrací z krmení Nagini) „Potvora jedna zatracená. Zblajzne dvě kila masa a ještě mě pokouše. Proč si ji pán nekrmí sám, hada mizernýho.“ No, ehm, jak hodnotit? První třetina za jedna, druhá třetina za jedna a půl, poslední třetina za tři? Dám dva, je to něco, k čemu se už rozhodně nechci vracet, ale jednička by asi byla přehnaná.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Vyborna povidka :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mam pocit, ze uz jsem to kdysi cetla... ale kvuli hodnoceni once more”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Licona:

“...”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Moje milovaná. Má svoje mouchy, ale je to moje srdcovka, takže zaokrouhluju nahoru ;)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“má to své mouchy.... amazonka mi tam nesedí, ale pořád patří mezi nejlepší :-)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dá se říct naprostý souhlas s Nerlou.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Povídku Láska je slepá jsem četla, když jsem teprve objevovala svět FF a musím se přiznat, že mi po ní zbyl velmi hezký příjemný pocit. Často si na ni vzpomenu, když tak brouzdám světem HP. Rozhodně si ji znovu přečtu Sevíkovi se náramně povedla. A pro všechny, kdo mají rády pár SS/HG vřele doporučuji.”

LM X SS

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Nový výtvor tejto skvelej autorky, zatiaľ ešte rozpracovaný. To X v názve je náhrada za "vs." myslím. Źiaden slash...”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“proste sevik99, čo chcete vedieť viac? Je to však pokojnejšie, pohodovejšie a rodinnejšie ako ostatná jej tvorba.”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Tuhle povídku mám opravdu ráda, hlavně Draco je tady naprosto úžasný... Povídka se moc pěkně vyvíjí a je tam více hlavních postav :)”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“skvělá povídka”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Krásná povídka, asi více se mi líbil první díl, ale tato má své kouzlo v tom, že tu již není ta klasická hrozba Vodemorta a postavy mohou řešit i jiné problémy...”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“:-)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja obľúbená jednorázovka od sevíka. Tak zhruba raz do roka ju vždy odznova všade hľadám, kým prídem na to, že je to od nej, tak teraz už dúfam nebudem... // Oh a detail, ak sa chcete sťažovať, že Snape nie je ako Snape... keby bol podľa originálu, tak zase môže skončiť niekde ako bočná nikoho nezaujímajca postava, ktorá celý svoj život romanticky, verne, bezpodmienečne a bla a bla a bla milovala JU, dokonalú matku vyvoleného, až kým hrdinsky nezdochla s pohľadom d o očí JEJ fracka. Sorry ale pritom, čo z chudáka Snapea urobila Rowlingová, sťažovať sa na autorov, ktorí mu zachovali dôstojnosť je ... smiešne.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi dobrá prekvapujúca trojdielna jednorázovka. Dýcha z nej skvelá atmosféra.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

beruska:

“Ja nemam rada Rona a tady je presne takovy za jakeho ho mam”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Velice krásné dílko od mojí oblíbeného autorky :D Jak taky jinak od ni, že?”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ze začátku se mi to líbilo - mělo to švih, nápad a spád.... Vypadalo to, že to konečně bude něco trochu jiného. Ale bohužel to opět sklouzlo do starých infantilních klišé a Severusův náhlý skok z nerudného na naprosto zamilovaného to celkově pohřbil.... 2, 5 :(”

Stránky: