Komentáře k povídkám autora/autorky: Sevik99

Stránky: 

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Moje milovaná. Má svoje mouchy, ale je to moje srdcovka, takže zaokrouhluju nahoru ;)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“má to své mouchy.... amazonka mi tam nesedí, ale pořád patří mezi nejlepší :-)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Povídku Láska je slepá jsem četla, když jsem teprve objevovala svět FF a musím se přiznat, že mi po ní zbyl velmi hezký příjemný pocit. Často si na ni vzpomenu, když tak brouzdám světem HP. Rozhodně si ji znovu přečtu Sevíkovi se náramně povedla. A pro všechny, kdo mají rády pár SS/HG vřele doporučuji.”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“skvělá povídka”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“:-)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja obľúbená jednorázovka od sevíka. Tak zhruba raz do roka ju vždy odznova všade hľadám, kým prídem na to, že je to od nej, tak teraz už dúfam nebudem... // Oh a detail, ak sa chcete sťažovať, že Snape nie je ako Snape... keby bol podľa originálu, tak zase môže skončiť niekde ako bočná nikoho nezaujímajca postava, ktorá celý svoj život romanticky, verne, bezpodmienečne a bla a bla a bla milovala JU, dokonalú matku vyvoleného, až kým hrdinsky nezdochla s pohľadom d o očí JEJ fracka. Sorry ale pritom, čo z chudáka Snapea urobila Rowlingová, sťažovať sa na autorov, ktorí mu zachovali dôstojnosť je ... smiešne.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Libilo moc, rada se k ni vracim. Pekna oddechovka :)”

Stránky: