Komentáře k povídkám autora/autorky: evi

Stránky: 

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Lucie:

“k přečtení”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dočetla jsem to něco lehce před polovinu a vzdávám to. Hlavní důvod je ten, že mě to nebaví a na to, abych četla něco, co mě nebaví, je to moc dlouhé:). Překvapivě bych Nathalii za čistou MS neoznačila, náznaky tam má, to bezpochyby, ale nepřijde mi tak strašná. Co mě ale štvalo, je to, že hlavní postava si zabírá celý příběh pro sebe a že autorka ze všech okolních postav dělá docela debily a mírně je karikatizuje. Postupem času se tohle pomalu ztrácí, ale neztratí se to zcela (aspoň tam, co jsem dočetla). A bohužel mě ani nezaujal styl, jakým je to psané. Tenhle já moc nemusím. Jedna zajímavost, co jsem zjistila, že ačkoliv autorka vychází z kánonu a výborně sbírá a vysvětluje střípky informací, já některé věci chápu jinak (přestože jsme četly stejnou knihu) a třeba zrovna nastavení Nitrobrany mně tu mírně vadilo. Jinak ale vybírá kánonické střípky opravdu pěkně pečlivě. Za to palec nahoru//Nedočteno a zůstane to tak, na to, abych čekala, jestli se tam ke konci něco stane, je to moc dlouhý a nepřijde mi to natolik dobrý, abych doufala, že se mi to bude líbit.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takže..fakt tohle někdo považuje za vrchol literatury?!Nemíním tady přes půl komentáře špinit heteře.Nastav druhou tvář jak se říká v bibli.Obavám se totiž, že i kdyby byl vulgarismus a penis v análním otvoru v každé kapitole nic by se tím nezachránilo.Ta slečna je Mary jak vyšitá:ukecaná hrdinka ze šestákového románu pro ženy, které se v tom vyžívají.Úžasné vlastnosti, sežraná všechna moudrost světa a beztak ve všech směrech je dokonalá a bezchybná.Děkuji pěkně, ale vrátím se do svých bezpečných vod o dvou penisech a vždy ochotném zadečku.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne... myslím, že se nebudu zbytečně trápit...”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

sarde:

“Tato povídka patří jednoznačně k nejlepším, co české FF nabízí! Skvělé zapracování do originálu, dobře zachycené charaktery, zajímavý děj (pravda, místy trochu pomalejší, ale nejde snad o to nafrkat dvacet dějových zvratů do pěti vět), a hlavně Snape, co má s původní postavou shodné nejen jméno. A pro ty, co se neustále paranoidně ohání MS mám dotaz: kolik hrbů by nová postava měla mít, kolika úchylkami trpět a kterých 99, 9 % zbylých postav by se jí nemělo všímat, aby jste ji s MS nespojovali?”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

shadow:

“Skoro to podle hodnocení vypadá, že tuhle povídku „buď miluješ nebo nenávidíš“. Opravdu jsem se jí několikrát pokoušela dát šanci, nebrblat u ní hned od začátku, ale to se prostě nedá. Neskutečně otravná hrdinka. Jestli má tohle dílko, dle některých komentářů níže, patřit k tomu nejlepšímu, co v našich luzích a hájích vzniklo, pak jsem ráda, že het povídky nevyhledávám.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Skvěle napsaná kapitolovka - líbili se mi charaktery postav, příběh - prostě všechno .... ráda se k ní budu vracet”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Tuto povídku považuji za jednu z nejlepších z českých fanfiction. Neoblíbila jsem si až tak hlavní hrdinku, ale špíše Albuse Brumbála. Manipulativní, intikující.. Podle mého velmi skvěle napsaný, takhle by se skutečně v realném životě choval. A jeho vztah s bratrem a sestrou.. :)”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“Mistrovské dílo. :-) Je opravdu vidět, že autorka ví, o čem píše. Poznámky pod čarou často obsahovaly něco, co jsem o HP vůbec netušila. :D Vše je precizně promyšlené. Četla jsem to najednou a tak můžu obdivovat, jak autorka udržela linku a dokázala drobnými detaily na konci navázat na začátek. A ten závěr... díky bohu za něj! Jinak bych si to ani neuměla představit :-)”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Hobitka:

“Úchvatně propracovaná fanfikce. Poznámky pod čarou krásně doplnily informace, a občas i pobavily :) Jsem velmi ráda za závěr. Nejen jak to nakonec dopadlo, ale i jak byl celkově propracovaný a nebylo jen "bum prásk a konec".”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Seyonne:

“S”

Stránky: