Komentáře k povídkám autora/autorky: Sonka

Stránky: 

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Haluzka:

“TBR”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

lilith3913:

“...”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Extasy:

“Skvěle napsaná povídka. Velmi uspokojivý konec (tedy pro mě:)) Určitě se k ní ještě jednou vrátím.”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Lucie:

“....”

Vtáčik v klietke

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Milá povídka. Netradičně odhaluje, že Snapeovým přítelem byl posléze i James, jen mám trochu pochybnosti o tom, že by si Snape vedl deníček (respektive ty záznamy působí moc okatě jako služba zápletce a postrádám v nich autenticitu). Líbí se mi Harry jako spisovatel i neurčité zasazení do doby "mnoho let po Snapeově smrti". Hezkou (a důležitou) roličku si odehrál Lucius Malfoy. Závěr je velmi něžný a kvituji, že absentuje sexuální scéna, vůbec by se k poklidnému plynutí povídky nehodila.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Vyborna vec, rozhodne odporucam kazdemu fanusikovi snarry a slashu, pomerne nova a neznama autorka s velkym talentom. Tato vec tu proste musi byt :)”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Autorka se ohání tím, že jde přece primárně 'o vztah Harryho a Severuse a proto kašlat na malichernosti'. (Což je výrok, za který by měl být jakýkoli autor veřejně pranýřován, ačkoli žádného skutečného autora by taková hovadina nikdy ani nenapadla.) Takže ve finále tu mám před sebou něco, co naprosto postrádá logiku a když jenom trochu zapojím mozek, tak vidím celek s dírami velikosti Grand Canyonu, který se postupně hroutí sám do sebe. Ten 1 bod je za celkem dobrý sloh.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Extasy:

“Je mi líto, ale já fakt nejsem schopná to dočíst...”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

DestielAngel:

“Moc pekna poviedka. Plna lasky, nehy a velmi dobre opisane pocity postav. Vela akcie. Celkovo som po dočitani mala dobry, prijemny pocit a usmev na perach.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Lucie:

“....”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mrmla:

“--”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“Vážne som sa snažila, ale ja to asi nedočítam... Téma už stokrát písaná (čo aj autorka v úvode priznáva), nič nové, gramatické chyby (neviem čo robila beta).. Severus precitlivený, oddane milujúci už vo 4. kapitole.. ach jo”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“od tejto autorky som čítala už lepšie veci ale táto konkretná poviedka bola dosť slabá ... po pravde je to asi dva týždne od kedy som to čítala a moc si z tej poviedky nepamätám ...”

Zabudnutý

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Snape se do Harryho zamiluje, protože je to první, kdo ho políbil, ok, tomu věřím. Proč se do něj zamiluje Harry, je záhada. Samotný nápad s kouzlem způsobujícím zapomnění pro případ partnerovy smrti je pěkný.”

Stránky: