Komentáře k povídkám autora/autorky: Veronika

Stránky: 

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

kripolik:

“me to pořád píše že je to jen pro registrované uživatele, ale když se přihlásím tak mi to stejně nejde zobrazit. neví někdo jak to mám udělat?”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkně rozvité, nápaditě, D/S PWP. - Lucius Malfoy jako slizký, neodolatelně svůdný a děsivě manipulativní mizera (, u kterého si nemůžete rozmyslet, jestli ho poslat do haj... nebo mu podlehnout. a k tomu ... spousta vílí magie. / Nějak si k tomu neumím vymyslet hodnověrné pokračování, ale .. zatraceně hodně se mi to líbilo. Mám z toho vzrušivé brnění v rozkroku a při tom osypky po kůži z nevole, která se mě zmocňuje, když na mě někdo šahá a já to při tom nechci.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Velice pěkná povídka, mám ji ráda, bohužel už není k dispozici (kdo ví jestli kdy bude), což je velká škoda.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Benny:

“Také nepopírám, že mi imponuje slizský a krutý Malfoy(no jo, když máte doma hodného chlapa)Ovšem zde je Malfoy zřejmě pod vlivem chemické kastrace, sorry, vlastně víliho kouzla.Harryho myšlenkové pochody mne bavily, jen už jich v polovině bylo hodně a cyklicky se opakovaly.Kdybych to měla hodnotit jako PWP, klidně bych tu pasáž se "sexem" vyprávěla jako pohádku na dobrou noc pětileté neteři.Upřimně mne to zklamalo.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jj, Harryho myšlenky mě taky brzo přestaly bavit, ale nepopírám, že dílo u mě nejspíš dosáhlo svého. Chtít a zároveň nechtít a nesnášet.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Meera:

“Opět jedna z povídek, které mi na tváři vykouzlily tupý výraz. Povídla byla hezká, sice zdlouhavá, ale dobře propracovaná. Vzdor byl také přesvědčivý, takže nemám co vytknout. :)”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Na jednu stranu námět pro pwp zajímavý, ale trochu se mi příčí ta ich forma..”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

sirina:

“Zajímavě podané, škoda, že není delší”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Jediné co bych vytekla je její délka. Chtělo by to pokračování protože to bylo vážně skvěle.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Siriusovy zvrácené chutě dojdou naplnění a Severus moc moc trpí, chudinka. Ve volném verši. Přístupné bohužel jen po registraci, ještě se dá najít na fialovém archivu, ale tam mají nějaký spyware či co. // EDIT po téměř jedenácti letech: odkaz opraven na zcela nový funkční a musím říct, že i po těch letech ke mně tahle krátká povídka promlouvá. Je stručná, syrová, až na dřeň.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

finde:

“nádherně kruté”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A pak že to Voldemort je vyšinutý blázen...”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Krátké, ale stejně člověka dostane do kolen, jelikož se jedná o povídku psanou z pohledu sexuálního násilníka, který chce sice něco víc, ale jeho cesta k tomu je naprosto zvrhlá. A navíc si vůbec neuvědomuje, že dělá něco špatně, resp. nepřipouští. Severus jako oběť je úžasný.”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Věci nikdy nemusejí být takové, jak se zdají. Potter se červená, Minerva neví, za co ji kdo trestá a Snape je jako vždy pánem situace... ;)”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Nemám ráda, když jsem jako čtenář tlačena k registraci, abych mohla hodnotit... takže časem...”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekne:)”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Citím to přesně jak Sectumsempra. Pěkné :) ....”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“chúďa Minerva...”

Stránky: