Komentáře k povídkám autora/autorky: Majka

Stránky: 

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Salazarova škola

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“opravdu zajímavý námět na pídku o vzkříšení Salazara Zmyjozela a vztah Harryho a Severuse”

Salazarova škola

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“xxx”

Salazarova škola

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tak.. tohle jsem četla a čekám na pokračování a nebýt toho, že Salazarova škola mě kdysi dávno zaujala, tak skrze popisek bych se na to ani nepodívala..”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“je dobré sledovat jak z nedobrovelného manželství se stane něco jako je láska”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to celkem příjemné počtení. Ale já prostě nepoberu, že se jejich vztah takhle vyvinul ve dvou dnech, i když se mi pravda autorka snaží naznačit, že už byl jiný na počátku fikce. Když to čtu, mám chuť zakřičet: "Zpomalit !" :) jako v té povídce "Zpomalte všichni" od Laume. Tam to pravda bylo horší, ale tam to taky byla parodie. Tak, prosím, zpomalit a bude to fajn.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už u prvního odstavce jsem si říkala "A jéje...", u třetího odstavce a pindů o lásce jak od jezerních básníků jsem začala třískat hlavou do stolu a od té doby až do konce se nenaskytla příležitost s tím přestat...”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nuda a ještě špatně napsané. Ach jo! Přitom jistý potenciál by tam byl, drobné detaily, ve kterých je nápad. Buď autorka potřebuje zestárnout, nebo se ještě strašně moc vypsat, nejspíš obojí.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Musím plně souhlasit s Sargo. Mohla by z toho být dobrá povídka, ale mně to prostě nudilo. Navíc to vzali hošánci všechno nějak rychle... 2-3*”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Nápad je to dobrý a mohla by to být hezká povídka, ale ten vztah se prostě vyvíjel moc rychle! *ehm, ODTUD JE TO TAK TROCHU SPOILER* Chápu sice že už na začátku povídky si nebyli odporní a měli mezi sebou něco jako přátelství, ale i tak! Dva dny spolu (ještě k tomu celkem náročné dny) a už mají sex?! To je trochu moc i na mě. *KONEC SPOILERU* Ovšem kdyby autorka napsala pokračování, trochu zpomalila ve vývoji vztahu (i když přiznejme si, že tam už není moc co zpomalovat) a popsala bitvu o hrad, tak bych jí místo horší 3 dala horší 4 :)”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Špatné.Nejhorší vynucený svazek, co jsem četla.První dvě kapitoly obsahující kecy zakladatelů jsem přeskočila a kdybych se netěšila na sex(Merline, cos jste ode mě očekávali?)Tak to vzdávám po třetí kapitole.Severusovy kecy byly iritující a Harry nezklamal a choval se jako debil.Obrat obou byl podivný a rychlý.Dočetla jsem až do konce a ano, sex mi troch zlepšil náladu.Ale v podstatě nic překvapujícího a zvlhčujícího:D”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“přečíst to byla vážně dřina... uděluji si za to bod!”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Zvládla jsem povídku přečíst až do konce. To je asi jediné, co jsem k ní schopná napsat.”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“nikdy bych nespojila ty dva a tuhle písničku a ejhle, šlo to... výsledek velmi povedený. navíc autorka slibuje další, podobné jednohubky”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tato povídka, a zejména její titulní píseň, mi pomohla pochopit mnohé problémy, s nimiž se zde setkávám... :):):) S.L.”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Eeee... Hrozná písnička a podle toho vypadá i ten zbytek...”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“poprve jsem to cetla s pisnickou a vubec se mi to nelibilo... podruhe jsem se ji tedy strategicky rozhodla vynechat - a nejak se mi to taky vubec nelibilo... (a dodatek: po precteni nazvu mi to nejdriv asociovalo uvodni znelku k ordinaci v ruzove zahrade, to me vazne vylekalo...)”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Někdo to rád sladké. :-))”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Podobné povídky jsem psala, když mi bylo třináct, a dodnes se za ně hluboce stydím. Napsat z kontextu vytrženou patetickou scénu zvládne kdekdo. Napsat, co jí předcházelo a čím je oprávněná její existence, už je těžší...”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dobry pocit z teto povidky mi kazi ponekud trapne vysvetlovani obsahu caje a rozhovor "rano pote"...slaba tri”

Stránky: