Komentáře k povídkám autora/autorky: Mandragora

|<  >|

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Andílka a blázínka mi ani Azkaban nemůže ospravedlnit. Námět pěkný, i po válce je svět plný politického pletichaření.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

lia:

“:) bezva povídka, ráda se k ní vracím”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělý námět s obrovským, ovšem nevyužitým potenciálem. Povídka by si zasloužila klidně dvacet, možná i třicet kapitol a pěkně rozepsaných. Jinak to bylo ale úžasně napsané, styl se mi líbil, takže se k tomu určitě zase někdy vrátím.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Mě se to strašně nechce hodnotit průměrem, protože tématicky to vůbec není špatné, naopak. Neseděl mi tu ale Severus, takřka kompletně. Nedovolím si tvrdit, že se nepovedl, jen se nepovedl pro mě.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“..”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Anotace zněla krátce, výstižně a lákavě. Čekala jsem, že to bude něco fakt drsného a temného, ale pak jsem Havrana otevřela... A tam Severus, který se do Harryho zamiluje asi tak po pěti minutách ve společné azkabanské cele a říká mu „andílku“ a „blázínku“. A je tam taky Harry, kterého Malfoy dost nevybíravě přefikne (mimochodem, Malfoy má v Azkabanu celu hezčí jak vilu na Kanárech!), ale už pět minut po znásilnění se málem udělá, když mu Severus na rozbolavělý zadek natírá mastičku. Ostatní postavy stojí také úplně mimo kánon. Na mě tohle bylo bohužel strašně moc OOC a všechno jde tak nějak hopem, vývoj je pro mě těžko uvěřitelný. Z druhé strany ale musím souhlasit s některým z předchozích komentářů - kdyby tohle byla jedna z těch opravdu dlouhých kapitolovek, kde by postavy dostaly víc prostoru pro pozvolnější transformaci, dalo by se tomu uvěřit mnohem snáz a mohla by vzniknout opravdu dobrá povídka. Klidně bych přitvrdila na temnotě a dala bych asi i větší prostor havranovi, podle kterého se to celé jmenuje. Nápad je to minimálně velmi dobrý, takže lepší zpracování by ho podle mého vystřelilo o několik hvězdiček výše :)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Líbí se mi negativní vykreslení společnosti a to, že ani po válce není vše najednou růžové a problémy v kouzelnické společnosti jsou hlubší, než se mohlo zdát. Ale i tato stránka by potřebovala mnohem více prostoru, natožpak vykreslení postav a jejich vývoj. A to zejména Severus. Co se mi opravdu líbilo, bylo Harryho prozření a změna názoru, jak si zařídit svůj život. Celkově to mělo mnohem větší potenciál.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Tvrdé a smutné, bezvýsledné. Přesto tomu… něco chybí.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Niektoré dni sú skrátka také, že nenávidím všetko a všetkých. Skvelé bavila som sa :D”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nade:

“I přes tu depresi jsem se výtečně bavila.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Když on je tady tak roztomilý... Stejně jako ta velká písmenka Q”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

assez:

“No.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidku skvele vystihla ve svem komentari Nade”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já to mám obráceně než Nade: I přes pobavení jsem z toho byla v depresi. :) Hodnocení: 4, 5”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Přijde mi, že se v té povídce celkem nic neděje a že nemá žádný děj.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco na tom je, ale nějak nevím, jesti je to myšleno vážně nebo jestli je to nadsázka...”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Zasmala jsem se :-D”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vtipné ani depresivní to pro mě není.Jsou to dojmy a pocity člověka, který už nechce být ničí loutka a touží jen po jednom zelenookem chlapci.Povedené.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Myslím, že pokud je člověkem drtivou většinu jeho života manipulováno (a on si je toho až moc dobře vědom), budou asi podobné myšlenkové pochody na programu dne. Konec si sama pro sebe tentokrát domýšlet nebudu, nemusel by se mi líbit. 3 - 4.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Říká se, že mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. Toto rozhodně není na zasmání a podle mě vlastně ani depresivní. Jsou to prostě jen zoufalé myšlenky zničeného a rozervaného člověka, přesně takové, jaké si dovedu představit, že by Severus Snape skutečně mohl mít.”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“No, tak ten konec to trochu vylepšil. Už jsem se vážně bál, že to bude další mizerné PWP. :-)”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potter zřejmě ví, jak si takovou věc správně vychutnat.... ;)”

|<  >|