Komentáře - Srpen 2016

Stránky: 

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Cora:

“Frustrace z nepříliš spravedlivého osudu Harryho Pottera se dá, jak vidím, vyjádřit různě. Taky jsem kdysi nejednou přemýšlela nad tím, že na Harryho kánonická bedra byla vložena neadekvátně těžká břemena bez ohledu na jeho věk, zkušenosti, možnosti a volby. Nesouhlasím ale s nastíněnou vizí, že „správně“ by to mělo být něco za něco. A pokud jsem význam (poselství?) napsaného nepochopila správně, pak… se ještě zamyslím :-).”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Vzpomeň si na Draca

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Cora:

“Kéž by se takhle rychle a jednoduše dalo napravit všechno… i když to by ale zase měly ff povídky asi stěží víc než 1 kapitolu :-). Tím extrémně snadným způsobem nápravy působí povídka možná trochu naivně; má ale poměrně originální zápletku a zanechala hezký pocit.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Rulie:

“nemohla jsme to odložit ..... povedený sevitus ...”

Na rozlučce o den více

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Tohle se dobře četlo, pěkně to odsejpalo. Docela bych i věřila tomu, že kdyby situace popsaná v povídce vážně nastala, napadlo by Sherlocka svést Johna - potom, co by vyzkoušel všechny věci, který mu běžně zakazuje Mycroft, zákony nebo morální kodex, a věci, co normálně nedělá, protože by se pak hnusil sám sobě... Ale co kecám, napadlo by ho to mnohem dřív. Bavilo mě to, jak chudák lezl po zdi z té Johnovy zatracené oddanosti Mary. Dialogy byly napsané skvěle. Milostná scéna byla realistická – moc neprospěla mé fobii z doktorů, ale když se pozornost přenesla na emoce, byla fajn. City a emoce v tomhle příběhu byly celkově na špagát, protože Sherlockovi zkrátka ujel vlak - on to ví, my to víme, většina z nás to asi zná a kdo ne, pustí si song Corner of Your Heart od Ingrid Michaelson. Závěrečné rozuzlení se mi moc líbilo – teď se na tu scénu ze Sign of Three z rána po rozlučce budu dívat docela jinak!”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Veľmi dobre sa to čítalo. Cas bol rozkošný a Dean trochu ťulpas, presne tak, ako to byť má :)”

When Charlie Met Cas

Autor: riseofthefallenone      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Klasika humorného destielu, ve které se konečně zúročí přítomnost Charlie, té klasické geek girl, tedy jedné z nás, v seriálu. Charlie se po setkání s Castielem, rozhodne, že ona shippuje destiel. Hned vzápjetí mu vymslí i jméno, takže teď víte komu za to máte děkovat. Pak se toho řádně chopí, protože, kdo má žít, vedle takového množství UST. Sam o to něco ví. SPOILER! Vlastně příjemný bonus je, že ty plány ji nakonec tak docela nevyjdou a hrdinové se chopí iniciativy konečně i sami.:) KONEC SPOILERU.”

Než jsem tě potkal, byl jsem vždycky sám

Autor: cridecoeur      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Holt AU. Pro ty, co mají rádi křídla nebo padlé anděly. 3/4”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Mě ty hrubky až tolik nevadily, mělo to skvělý nápad edit/ provedení je dětské a ve výsledku je to zapomenutelné, ani jsem nevěděla, že už jsme to četla”

Opuštěná

Autor: RainynDawn      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Dá se to přečíst a možná to někoho bude bavit :D ... podle mě je to parodie”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tedy, jestli Lanevra ten název ještě změní, což tak trochu hrozí, tak mi udělá čářu přes rozpočet. / Možná si dělám do budoucna starosti s tím, jaký děj dokáže Lanevra z téhle povídky ještě vykřesat, když se zatím jediný konflikt točí kolem Deanovi neschopnosti ujasnit si, jestli s Casem něco mít chce? Nicméně mě to doposud strašně baví. Hlavně proto, že hrdiny příběhu ve svých rolích poznávám, že Cas je upřimný až na zabití a Dean se tváří seč může, že je v pohodě. A čtenář by je za to s chutí oba pomiloval.”

Stránky: