Komentáře - Červenec 2016

Stránky: 

Drarry/Snarry - Krátké zamyšlení

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Je to teorie a je to krátké zamyšlení. Nevím, co na tom kdokoliv nechápe. Osobně jsem v tom našla pár věcí k zamyšlení, ztotožnila jsem se s pár pojmy, které bych sama nepopsala lépe.”

Proč jsi jenom, proč jsi jen

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Kasp, nikdy se nezavděčíš všem a čím dřív si na to zvykneš, tím víc nervů si ušetříš. ;-) Mně se povídka líbila, nechci se opakovat, ale moc mi sedí tvůj styl. Harry i Draco jsou trochu šílení, kdo by se jim ale po všech těch hrůzách, kterými si prošli, divil. Líbí se mi, jak jdeš do detailu, a přestože se povídka přesně drží zadaného tématu, je v ní něco navíc, něco k zamyšlení, něco k pobavení. Děkuji, já si čtení moc užila.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Vai:

“Tak toto je naprostá šílenost u které je nemožné se nepobavit, jako odreágovačka parádní..... a nejvíc jsem se nasmála :D”

Gemini

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Kasp.:

“Povídku jsem přečetla na jeden zátah. Zprvu mi dělalo trochu problém zvyknout si na mírně chaotické uspořádání promluv o pocitech hlavních postav, a nutno přiznat, že jsem nevěřila jejich konání. Postavy se - hlavně v prvních kapitolách - chovaly ukvapeně a impulzivně, měnily příliš rychle svá rozhodnutí. Nejméně důvěry ve mně budil vztah Snapea a Harryho. Z povídky je cítit silná autorčina potřeba jejího sepsání, na některých místech chybí potřebný odstup. Harry se pohybuje na hraně mezi doopravdy silným kouzelníkem a ubrečeným klukem, ale během děje se promění, jeho charakter se utuží. Hermiona je poněkud klišovitá, ale ani zdaleka tolik jako Ron, který zde vystupuje jako typický idiot. Za nejlépe zvládnutou postavu považuji Draca Malfoye - něžný, sarkastický, cynický, plný popírání. Za nejlepší kapitoly považuji ty "prostřední." Konec se bohužel opět zrychlí. Též bych měla spoustu poznámek ke korektuře, ale to jsem s autorkou probrala. :) Začínám kritikou, abych mohla přejít k pochvalám. Některé momenty v povídce mi připadaly vyloženě naivní a krásné. Přistihla jsem se, že se u některých pasáží nadšeně a dětsky chichotám a pociťovala jsem čistou a vděčnou radost. Radost je podle mě jedna z nejbáječnějších emocí, kterou může čtenář při čtení cítit. Rozhodně se těším na další autorčiny počiny. Mým největším oblíbencem byl Draco a Blaise. Tedy stále jsou, neboť pozitivní pocit z povídky přetrvává. Velmi se mi líbí, že se někdo přímo dotkl toho, že je Draco ve znamení Blíženců. V textu se objevuje několik milých slovních hříček. Největší zápor povídky: Ukvapenost. / Největší pozitivum: Něha. - Autorce za její počin děkuji.”

Gemini

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Poviedka bola výborná, bavila ma, no tie konečné kapitoly mi prišli také urýchlené a mala som pocit, že čítam niečo, čo som už čítala. Epilóg bol milý, aj keď nemám rada, keď Harry príde o moc, no tu mi to až tak nevadilo. Páči sa mi, ako autorka pojala vzťah medzi Harrym a Dracom, proste sa naozaj milovali, ale stále mi prišli charakterovo podľa kanónu aj keď ja si na kanón až tak nepotrpím. Výborná poviedka, Tyra Hawking, teším sa na ďalšie tvoje drarry :)”

Gemini

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Lilda:

“Tak tahle povídka mě dostala. Jedna z nejlepších drarry povídek, jaké jsem kdy četla.”

Bond

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: AJ

Tyra Hawking:

“Jedna z drarry povinností. Tuhle povídku zbožňuju, i když mi některé reakce občas přišli nelogické, rozhodně stojí za přečtení.”

Kiežby som to bol vedel

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: SJ

Tyra Hawking:

“Líbila se mi postava Harryho, který byl pro změnu jiný, než jak jsme z povídek zvyklí. Vztah Harryho se Snapem se vyvíjel pomalu a věrohodně, což je pro povídku velké plus. Ale jinak mi povídka přišla rozvláčná a některé kapitoly zcela zbytečné.”

Like a Phoenix from the Ashes (so are the Days of Sirius' life)

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

Škorpion:

“Trochu prašná zábava. Aneb záhada vzniku Mary Sue konečně objasněna. :)”

Kiežby som to bol vedel

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Úžasný príbeh, milujem spôsob, akým autorka pojala postavu Harryho.”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Cora:

“*”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Cora:

“Přečteno podruhé, ulepené kouzlo zůstalo :-)...”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ňu ňu ňu to bylo. A život je zase o jedno pohlazení hezčí.”

Pokud jsi připraven

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Už jsem komentovala originál.”

Klíč

Autor: 221b_careful_what_you_wish_for      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jejda, já prostě nemám ráda tyhle povídky s krátkými kapitolami. Tímhle pro mě ne zrovna povedeným rytmizovaním textu to totiž obvykle jen začíná. No, ona je tohle ale vlastně docela milá slashová povídka, jen Sherlocka a Johna v těch postavách nějak moc nevidím.”

Na rozlučce o den více

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

belldandy:

“=”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Autor: janonny      Jazyk: ČJ

belldandy:

“=”

Jejich velký zisk

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: ČJ

belldandy:

“_”

Tiché ševelení

Autor: cathedral carvel      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4”

Halloweenská párty

Autor: XistentialAngst      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4”

Na první pohled

Autor: worldaccordngtofangirls      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4”

Nekonečný sen

Autor: Navydream      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5”

Důkaz o lidském životě

Autor: thesardineam      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5”

Na Hraně

Autor: NoStraightLine      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5”

Stránky: